Top 10" / 1" getest met 700watt op zijn kl*te

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ivo
    • Jul 2003
    • 390

Top 10" / 1" getest met 700watt op zijn kl*te

Vandaag mijn top, [u]IVEN ELF10M</u>, op vol vermogen getest met 700watt op zijn kl*te.

Eronder 2x punisher met 2x1500watt. Het topje was op 50mtr duidelijk aanwezig, vlak bij moest je niet gaan staan, ging een beetje hard.
    http://www.iven.nl/bouwproces/divers...n/IMG_5577.JPG (grote foto).
    Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.
  • Speakertje
    • Mar 2005
    • 462

Leuk setje. Hield die top die twee punisher's een beetje bij? Wel leuk twee grote sub's en dan zo'n klein topje erop!!
    M.v.g. Sander
    Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
    Nieuw SB122 en Dynacord S1200

Comment

• ivo
      • Jul 2003
      • 390

Je kunt beter vragen of de Punishers de top bij hielden
      Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.

Comment

• Bastisito
        • Sep 2004
        • 185

Wat zitten daar voor een drivers in dan!?
        Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

Comment

• ivo
          • Jul 2003
          • 390

Het zit hem niet alleen in de driver maar ook in het ontwerp, liter inhoud, baspoorten, filter (cross-freq) ed. De gebruikte drivers zijn 18sound en b&c. Kastjes. Het kastje wat je op de foto zie, is mijn proto type.

Comment

• Bastisito
            • Sep 2004
            • 185

Ja, ik weet wie je bent en wat je doet
            Vroeg me alleen af welke drivers erin zitten :-)
            Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

Comment

• ronny
              • Dec 2002
              • 2138

ik vind het leuk dat je beweerd dat dit kastje die 2 punishers bij kan houden. ik ben eerder geneigd dit te geloven wanneer er eens een test in een zaal mee wordt gedaan. jij bent nu namelijk buiten aan het testen. juist op een plaats waar je dus geen reflecties van wanden en dergelijke hebt. ik heb ook al veel kastjes buiten gehoord, waar die merkbaar beter klinken als binnen... en met beter bedoel ik niet perse de kwaliteit. ik ben er van overtuigd wat jouw kastjes kunnen, heb ze al eens gehoord op de submeeting en dat was geweldig!

mvg
              ronny
              niet zagen, gewoon doen!

Comment

• ivo
                • Jul 2003
                • 390

citaat:Geplaatst door ronny

ik vind het leuk dat je beweerd dat dit kastje die 2 punishers bij kan houden. ik ben eerder geneigd dit te geloven wanneer er eens een test in een zaal mee wordt gedaan. jij bent nu namelijk buiten aan het testen. juist op een plaats waar je dus geen reflecties van wanden en dergelijke hebt. ik heb ook al veel kastjes buiten gehoord, waar die merkbaar beter klinken als binnen... en met beter bedoel ik niet perse de kwaliteit. ik ben er van overtuigd wat jouw kastjes kunnen, heb ze al eens gehoord op de submeeting en dat was geweldig!

mvg
                ronny
                Het is natuurlijk ook een beetje overdreven dat uiteindelijk, vol vermogen en met publiek, de toppen het ook bijhouden.
                Wel gaan ze zeer hard, ontzettend hard eigelijk, en nog met een net geluid ook.
                Ik moest wel buiten testen omdat de punishers binnen weinig presteren, deze moet je echt buiten zetten.
                De kastjes die ik op de submeeting bij me had waren low buged van de kastjes op de eerste foto, deze zijn echt top.
                Ik zal bij de volgende meeting een set meenemen, en dat zou ik niet doen als het niet zou klinken.
                De bezoekers in mijn werkplaats lachen mij een beetje uit als ze de 10" top zien, maar gaan weg met de mond open.

Comment

Working...