2x RCF ESW1018 met een zelfbouw 15" / 1"

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ivo
    • Jul 2003
    • 390

2x RCF ESW1018 met een zelfbouw 15" / 1"

Gister 2 RCF ESW1018 kasten in elkaar gezet en om uit te proberen een zelfbouw top 15"/1" erop.

Ik had er qua vermogen niet zo veel op, hoog 2x 200watt bij 8ohm (actieve) en laag 1x 1300 watt bij 2ohm (active). Hoewel het even ging om het testen van de speakers was ik onder de indruk wat de top eruit perste. Deze top had ik eerst passief maar wou toch eens kijken wat er acktief te bereiken was, dit is een verschil van dag en nacht, vooral het hoog, veel rustiger. De top kon nog veel meer vermogen hebben, helaas niet tot mijn beschikking.
    Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.
  • marcvh
    • Jun 2004
    • 5

wat type en merk speaker gebruik je in de esw1018
    marcvh

Comment

• ivo
      • Jul 2003
      • 390

De kasten zijn voor een klant die nog 4x L18P200N had liggen en deze kasten ervoor gebouwd wilde hebben, oficieel horen ze er niet in!
      Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.

Comment

• arie
        • Feb 2003
        • 550

l18s800 hoort er officieel in. l18p300 wordt ook wel eens gebruikt maar het schijnt dat dit minder mooi laag tot gevolg heeft.nou moet ik wel zeggen dat eswtjes zowiezo een beetje zoem en rammel kasten zijn.gr arjan

Comment

Working...