Actieve monitor

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LodeS
    • Jan 2005
    • 45

Actieve monitor

Hallo,

Ik heb een actieve monitor nodig, voor men dj werkzaamheden enzo. Nou heb ik zitten kijken naar RCF Art serie, JBL Eon's, Dynacord AM12 en nog wat andere. Maar die dingen lopen nogal in de euro's, en laat ik die nou net niet hebben hehe.

Nu zat ik te denken of ik dan niet een JB PSX 12 en een DAP Build-in Mixng Amplifier kan kopen en die in elkaar schroeven. Het is niet top, maar beter als niks zowieso wel!
    Alleen ik weet dus niet of die dingen in elkaar passen, want aan de achterkant van die PSX zit wel een aansluitpanneel met afmetingen van ongeveer zon actief paneeltje. Maar ik weet dus niet zeker of het past. Is er iemand die me hier verder mee kan helpen of die dit al een keer heeft geprobeerd.
    Of andere oplossingen zijn natuurlijk ook altijd welkom!

Lode
  • theo
    • Nov 2001
    • 503

kijk eens naar een behringer b300 je moet t een beetje treffen met die dingen,maar komt toch een redelijk stukkie geluid uit voor de prijs.
    Heb er 2 eentje al jaar of 4,zonder problemen altijd gebruikt als monitor of als spreeksetje lekker makkelijk rechtstreeks mic erin.
    En de nieuwe had af fabriek al een rotte elco.(trouwens netjes opgelost binnen een dag nieuwe elcos van behringer in huis).
    volgens mij al voor een dikke 200 2e hands te verkrijgen.

Comment

• eddie
      • Nov 2004
      • 169

de nieuwe B300 kost nu in Belgie 389€ , daar koop je amper en pas. ls.
      voor. ik heb er ook 2 al 3 jaar nooit problemen mee gehad, als dj mon
      of voor kleine geluiset

Comment

Working...