Hallo .. Ik weet niet of ik hier opp de goede plek ben maar ik vraag het toch maar 
Ik heb dus de T7700 7.1 surround set voor mijn pc. Nou heb ik met mijn domme kop de 2 grote boxen van mijn insta op de versterker van dat setje aangesloten.Was voor 1 dag en heb het gelijk weer aangesloten zoals het hoort.. dus met de kleine bijbehorende boxjes.
Hij deed het nog een tijdje maar is er nu toch echt mee gekapt.
Woofer opgeblazen denk ik want hij maakt best wel een klapperig geluid en geeft niet meer echt de bass die ik gewend was.
Nou wou ik vragen of ik er een andere woofertje in zou kunnen zetten .. Want het is echt een lekker surround setje voor me pc.
Ik heb echt overal gezocht en ik heb er niet zoveel verstand van dus vraag ik jullie.
Specs : 125 Watts System Power (8 Watts Each Satellite, 20 Watts For Center Satellite And 24 Watts Subwoofer )
Speaker Power:
8 Watts RMS per channel (6 channels)
20 Watts RMS centre speaker
24 Watts RMS subwoofer
Frequency Response: 40Hz ~ 20kHz
Hoop dat ik genoeg info heb gegeven .. zou graag snel van jullie willen horen.
Bedankt voor het lezen

Ik heb dus de T7700 7.1 surround set voor mijn pc. Nou heb ik met mijn domme kop de 2 grote boxen van mijn insta op de versterker van dat setje aangesloten.Was voor 1 dag en heb het gelijk weer aangesloten zoals het hoort.. dus met de kleine bijbehorende boxjes.
Hij deed het nog een tijdje maar is er nu toch echt mee gekapt.
Woofer opgeblazen denk ik want hij maakt best wel een klapperig geluid en geeft niet meer echt de bass die ik gewend was.
Nou wou ik vragen of ik er een andere woofertje in zou kunnen zetten .. Want het is echt een lekker surround setje voor me pc.
Ik heb echt overal gezocht en ik heb er niet zoveel verstand van dus vraag ik jullie.
Specs : 125 Watts System Power (8 Watts Each Satellite, 20 Watts For Center Satellite And 24 Watts Subwoofer )
Speaker Power:
8 Watts RMS per channel (6 channels)
20 Watts RMS centre speaker
24 Watts RMS subwoofer
Frequency Response: 40Hz ~ 20kHz
Hoop dat ik genoeg info heb gegeven .. zou graag snel van jullie willen horen.
Bedankt voor het lezen

Comment