Hulp bij het bouwen van een PA.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Michel_G
    • Dec 2003
    • 376

citaat:Geplaatst door purplehaze

Het kan ook wat compacter vergeleken met hetgeen Mcgyver voorstelt:
    TSA heeft een 18" 10" 2" combinatie, de PX1703.
    Als we het over dat soort kasten gaan hebben, dan heb je ook nog turbosound TMS-4 (18+10+1) en zijn opvolger, de THL-4 (ook 18+10+1)

Ik zelf heb hier TMS-4 kasten staan, en de 18" moeten erg hoog doorlopen om op de 10" aan te sluiten (18" lopen tot 180 Hz door dacht ik). Let er dus wel op dat de speakers goed op elkaar aansluiten, denk dat het heel lastig wordt een 21" op een 10" aan te laten sluiten.

(Ik heb hier trouwens nabouw TSW-124 (=24") staan, met orginele speaker, gaan ook lekker laag )

@Dennis:
    Je wilt de ULTIEME speaker bouwen ? Ben benieuwd, want ik denk niet dat de ultieme speaker bestaat of er ook echt (gauw) zou komen. Aangezien het toch een kwestie van smaak en van toepassing is.
    Is weer terug !

Comment

• bertuss
      • Jan 2002
      • 816

no free lunch zeggen we dan maar.

altijd consessies doen kwa prijs groote gewicht en inzetbaarheid.

maar komt dit nu nog van de grond?

hoe zit je met die 10" ben je er serieus mee bezig?

Comment

• dennis-av
        • Jan 2005
        • 6

Ik heb gekeken wat ik weet en kan. Het geld is er voor tijdje niet vanwege financiele problemen. Maar over twee maanden is er meer duidelijkheid erover.

Het bouwen van mijn wens is groot, heel groot. Maar die ideeen zijn even in de doofpot gestopt. Ik begin eerst met een sub, hoe groot die wordt weet ik niet meer. Hij moet in een woonkamer staan en gelukkig heb ik geen buren naast mij maar alleen boven mij. Het is een tamelijk grote woonkamer dus een kleine sub wordt het zeker niet.

Het spijt me dat ik jullie op een verkeerde pad heb gestuurt. Na veel lezen en bestuderen kom je tot je eigen conclusie en dat met een realistisch verstand bouw je gewoon nog niet wat je wil bouwen. Ik ben nog tamelijk nieuw in de PA wereld laat staan bouwen ervan. Maar de sub komt zeker.

Gegroet,

Comment

Working...