handvatten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ-BJ-sl
    • Jul 2004
    • 172

handvatten

W-bins zijn lompe kasten maar bieden best wel voordelen !!
    om ze iets handelbaarder te maken wou ik er handvatten inzetten (geen fliphendels maar van die grote ijzeren waar ge een gat voor moet zagen)
    maar aangezien deze dan aan de zijkant komen te zitten was mijn vraag : gaan deze geen invloed hebben op de hoorn omdat ze er recht inzitten !!!![?]
  • Rademakers
    • Jul 2003
    • 1281

Als de handvatten niet te groot zijn en in een ruim gedeelte van de hoorn zitten, is het niet iets met serieuze invloed. Zelf heb ik twee opbouwhandvatten op de achterkant zitten en achterop aan de andere kant twee wielen zodat de "look" onaangetast blijft .

Mvg Johan

Comment

• jens
      • Aug 2004
      • 1067

zorg wel als je handvaten in een speaker plaatst dat je ze plaatst op het kantelpunt van de kast . mischien dat ze dan wel niet precies in het midden van de speaker komen maar het tild wel aangenamer. Dit is natuurlijk aleen maar als je 1 handvat per kant erin maakt

Comment

• DJ-BJ-sl
        • Jul 2004
        • 172

nee het is de bedoeling om er 2 per kant te plaatsen is veeeeel makkelijker !!![8D]
        het uitzicht zal niet meespelen aangezien ik er een een rooster met moush voor wil plaatsen[] dus volgens jullie heeft het geen invloed want die zullen toch zo een 10 cm ofzo uitsteken dan[xx(]

Comment

• Rademakers
          • Jul 2003
          • 1281

10 cm [?]

De inbouwhandvatten die ik ken steken hooguit 4 รก 5 cm uit. Zelfs zelfgemaakte handvatten steken niet zo ver uit. Of ben jij zo'n type met handen als kolenscheppen ?

Mvg Johan

Comment

• DJ-BJ-sl
            • Jul 2004
            • 172

ik ehb idd redelijk grote handen [^]
            die 10 cm is wat overdreven maar die ijzeren modellen zijn toch wel in het TOTAAL iets van zo een 10 cm of ben ik hier mis in
            [?]

Comment

Working...