Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
ik heb 2 w-bins en wil er dan ook speakers in leggen en heb de l18s800 van rcf op het oog zou dit een beetje kunnen werken ,is er iemand die al met dat soort speakers heeft gewerkt of al met 18" w-bins
alvast bedankt
Ik zou het niet doen want ik weet dat je problemen kunt krijgen dat ze aan gaan lopen bij veel vermogen in een w-bin.
Deze speaker komt het best tot z'n recht in een front loaded kast.
doe je ze wel in een w'bin geef dan niet meer vermogen dan 600 tot 800W anders gaat hij in verloop van tijd niet meer lekker klinken.
Waarom heb ik me niet in verdiept maar ik heb ze zelf ook en heb ze 2e hands gekocht van iemand die zie ook in w-bins had zitten en die heeft ze al een paar keer moeten reconen.
ik had ze in een front loaded kast en deden erg goed hun werk "Zelfs met vermogens van 1.5Kw" bleven ze goed klinken.
het is een speaker die bere sterk is maar in een w'bin gewoon stuk kan gaan.
Dit is mijn ervaring misschien lag het wel aan de vorige eigennaar dat hij er niet goed mee om ging.
Comment