luitjes dit is een topicje over de tonsil gtc 30-70
tis een 12" met beetje rot specs. maar aangezien ik er strax 6 van heb, wil ik er het beste van proberen te maken.
ik wil ze gebruiken voor thuis. worden geen feestjes mee gebriaad.
1e instantie wilde ik ze als bas gebruiken, maar das volgens mij echt onmogelijk. snel in een 60 liter kastje 40 hz getuned. ronduit bagger. als ik winsid moet geloven, zou hij best in een klein gesloten kastje spelen. (geen laag). is er geen mogelijkheid over, waarbij ik toch nog iets van laag krijg. ik kan geen hoornsimulaties doen etc. formaat maakt niet veel uit. aangezien ik er strax 6 heb, is het niet erg dat 1 kastje alleen niet veel presteerd. als het met zn 6en maar gaat. of 4, en 2 dan als mid.
heeft geen haast hiero, wil gewoon eens weten wat jullie zouden doen met die speakertjes.
uhm de specs.
GTC 30/70 68 3,3 0,7 0,58 6,4 39 96 13.5
Typ (Z) fs Qms Qes Qts Re Vas SPL BL
xmax is 2.8 mm. vermogen 120 watt. rms
hoop dat er iemand eens kan kijken
misschien als het mogelijk is om een hoorn te bouwen, een hoorn uit 4 delen. elk met een driver.
om maar eens heel erg gek te doen.
enige hoor ontwerpje, krijg ik via caad.
maar die wordt dan wel extreem groot.
en caad let niet op de xmax. [xx(]
tis een 12" met beetje rot specs. maar aangezien ik er strax 6 van heb, wil ik er het beste van proberen te maken.
ik wil ze gebruiken voor thuis. worden geen feestjes mee gebriaad.
1e instantie wilde ik ze als bas gebruiken, maar das volgens mij echt onmogelijk. snel in een 60 liter kastje 40 hz getuned. ronduit bagger. als ik winsid moet geloven, zou hij best in een klein gesloten kastje spelen. (geen laag). is er geen mogelijkheid over, waarbij ik toch nog iets van laag krijg. ik kan geen hoornsimulaties doen etc. formaat maakt niet veel uit. aangezien ik er strax 6 heb, is het niet erg dat 1 kastje alleen niet veel presteerd. als het met zn 6en maar gaat. of 4, en 2 dan als mid.
heeft geen haast hiero, wil gewoon eens weten wat jullie zouden doen met die speakertjes.
uhm de specs.
GTC 30/70 68 3,3 0,7 0,58 6,4 39 96 13.5
Typ (Z) fs Qms Qes Qts Re Vas SPL BL
xmax is 2.8 mm. vermogen 120 watt. rms
hoop dat er iemand eens kan kijken
misschien als het mogelijk is om een hoorn te bouwen, een hoorn uit 4 delen. elk met een driver.
om maar eens heel erg gek te doen.
enige hoor ontwerpje, krijg ik via caad.
maar die wordt dan wel extreem groot.
en caad let niet op de xmax. [xx(]

.
Comment