Ik heb zelf 2 topjes van 2 x 12 inch speakers met erin een hoorn voor de lage tonen.
Maar omdat ik de bas toch meer wou hebben. Wil ik 1 of 2 bas kisten maken.
Ik ben toen gaan zoeken en heb deze speakers gekocht:
15"/38 cm bass luidsprekers van verschillende merken, 2 dezelfde
de rest verschillend, 1x bass( 150 watt) uit carlsboro w-bin, 1x X-sound 400 watt, 1x raveland
bass luidspreker 300 watt en tenslotte 2 stuks 150 watt. Allemaal 8 Ohm uitvoering.
en heb deze 5 speaker gekocht
Maar nu dacht ik, ik maak gewoon 1 bas box met erin 2 speakers.
Maar ik ben eens gaan zoeken naar inforormatie op internet en kwam dit forum tegen. Zo te zien hebben jullie er zeer veel verstand van dus ik hoop dat jullie me raad kunnen geven hoe ik deze speakers moet bouwen en wat ik er nog nodig voor heb.
IK heb zelf in gedachten om nog een versterker van 2x 200 W rms te kopen.
Deze speakers zijn hoofdzakelijk nodig voor op een carnavals wagen.
En mischien nog eens voor een tent feest. Dus eigelijk komt het erop neer dat de speakers hard moeten gaan en dat de kwaliteit niet zo erg is.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen?? Ik hoor het wel... Alvast hartstikke bedankt!
Mark Aben
Maar omdat ik de bas toch meer wou hebben. Wil ik 1 of 2 bas kisten maken.
Ik ben toen gaan zoeken en heb deze speakers gekocht:
15"/38 cm bass luidsprekers van verschillende merken, 2 dezelfde
de rest verschillend, 1x bass( 150 watt) uit carlsboro w-bin, 1x X-sound 400 watt, 1x raveland
bass luidspreker 300 watt en tenslotte 2 stuks 150 watt. Allemaal 8 Ohm uitvoering.
en heb deze 5 speaker gekocht
Maar nu dacht ik, ik maak gewoon 1 bas box met erin 2 speakers.
Maar ik ben eens gaan zoeken naar inforormatie op internet en kwam dit forum tegen. Zo te zien hebben jullie er zeer veel verstand van dus ik hoop dat jullie me raad kunnen geven hoe ik deze speakers moet bouwen en wat ik er nog nodig voor heb.
IK heb zelf in gedachten om nog een versterker van 2x 200 W rms te kopen.
Deze speakers zijn hoofdzakelijk nodig voor op een carnavals wagen.
En mischien nog eens voor een tent feest. Dus eigelijk komt het erop neer dat de speakers hard moeten gaan en dat de kwaliteit niet zo erg is.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen?? Ik hoor het wel... Alvast hartstikke bedankt!
Mark Aben

Comment