Zeuz

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tiesto
    • Oct 2004
    • 18

Zeuz

Ik heb n vraagje ik heb namelijk 2 Zeuz woofers gekocht maar ze klinken niet in die kast ligt het aan de filter (van 50 watt) en de woofers zelf zijn 400 watt jah k heb nu 2x400watt filters bestelt maar waar kan het allemaal aan liggen ??

Groetjes Remco
  • test12
    • Jan 2003
    • 901

Als het filter nog niet opgeblazen is en de speaker, kast en filter combinatie goed is zou het tot 50 watt goed moeten klinken.
    Boven de 50 watt kunnen afhankelijk van het soort filter wel rare effecten optreden, kan varieren van defect raken tot alleen maar rot klinken.

Herman

Comment

• fredjuhh
      • Sep 2002
      • 215

idd, ik heb er ook een setje van (tot ik me punishers af heb [:P] )
      maar echte goeie T/S parameters hebben ze niet, die van mij voelt zich eigenlijk alleen lekker in een gesloten kast

Maar t kan dus liggen aan de kast, je amp, je filter, de speaker. Kom eens met wat specs/foto's. hier kunnen we weinig mee [:P]

---hier staat nix--->

Comment

• tiesto
        • Oct 2004
        • 18

Aha ik zal eens kijke voor foto s dan

groetjes Remco

Comment

• tiesto
          • Oct 2004
          • 18

Nja vandaag hebk mn filters geinstaleerd en klinkt al een heel stuk beter alleen ze misvormen heel snel kan dat liggen aan de versterker (4x75watt) want bij mn broertje op zn versterker klinken ze beter (4x175watt)

greeeetzzz remco

Comment

• - -Niels- -
            • Aug 2003
            • 253

Dan hebt je nu dus toch zelf een conclusie getrokken, als je bij je broertje beter klinken?

Comment

Working...