Wat is zonde ?? bij de originele APG kast is het idem dito alleen zit er foam voorop. De foam heb ik al alleen zit ik te wachten op de klitteband om deze vast te houden. Waarom over de hele binnenkant een grill plaatsen ?? Alleen het middenstuk is open !! Zonde voor je geld !!
Stack 1
Collapse
X
-
citaat:Ze gaan vanaf 80hz hun werk doen dus het zware laag is er vanaf !!
Hoeveel krijgen de topkasten op het moment en hoeveel gaat naar de subs?
Persoonlijk denk ik namelijk dat je op vol vermogen, in ieder geval een topkastje te kort komt.
Hoger crossen kan daar al veel verandering in brengen.
Mvg JohanComment
-
Ik heb het getest op een kleine houseparty ( 250 man ) en 1 top op een sub is te veel mid/hoog. Moest de top terugzetten !! op een sub hoort officieel bij APG ook een enkele 10" top of 12" ( ik geloof zelfs dat ze er ook nog een enkele 8" er opzetten ) Maar goed
Die X10 gaat erg hard op het mid-hoog gebied onvoorstelbaar ( mischien ook omdat het Neodyum speakers zijn ) Fullrange vindt ik ze niet klinken. Maar als je het sub eruit haalt zit er een goede slagbas in ( dubbel 10 ) ze kunnen het makkelijk bijhouden. Kreeg van de Dj's een compliment van de verhouding laagkast en topkast.
Ervaring is dat het niet superhard hoeft te gaan maar een mooi clean geluid ( HIFI ) moet hebben en met deze stack is dat maar ieder heeft zijn eigen smaak wat betreft geluid !!!
Vaak is het bij systemen de verkeerde verhouding ( te veel mid hoog of te weinig laag ) Deze verhouding is op zich goed ( normale goede geluids-druk op mid hoog en een goede diepe bas in het laag )
Comment
-
Ik vind dat het net lijkt dat ze iets feller zijn dan gewone magneten op een of andere manier. Voor mijn gevoel geven ze net iets meer power als een gewone 10" speaker. Net of het iets agresiever is.
Maar dat kan bedrog zijn !! heb ze nog niet vergeleken met een andere soortgelijke topkast.Comment
-
citaat:Geplaatst door pilot
Even een vraagje aan nightline wat zijn die stormram´s voor boxen? Ik heb er hier op het forum al verschillende keren over gehoord maar kan mezelf er geen voorstelling van maken hoe ze er uit zien.
Zoals ook de Stormramm 215 en bijbehorende topkasten.
Groeten
JackPowered by AudioMadness....Comment
-
Comment
-
citaat:Geplaatst door mephisto
Wat is zonde ?? bij de originele APG kast is het idem dito alleen zit er foam voorop. De foam heb ik al alleen zit ik te wachten op de klitteband om deze vast te houden. Waarom over de hele binnenkant een grill plaatsen ?? Alleen het middenstuk is open !! Zonde voor je geld !!---hier staat nix--->Comment
-
Probeer gewoon eens een keertje op bijv. 120 Hz te crossen. De subs lijken dan ook (vaak) meteen een stuk harder te gaan en de beat heeft veel meer impact (meer trillingen).
Bevalt het niet, dan zet je het weer lekker op 80 Hz.
Uitgaande van een simulatie, zou ik de topjes ook niet meer als 400 Wrms durven te geven. De baskasten kunnen nog wel meer hebben lijkt me.
Mvg Johan
Comment
Comment