basbox rcf L 18 P 200N

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • peet
    • Sep 2004
    • 2

basbox rcf L 18 P 200N

Ik heb twee rcf l 18 p 200N kunnen kopen en wil daar zeer graag 2 baskasten voor maken maar vind nergens op het web een plan of iets dergelijks.
    De kasten hou ik het liefst compact en draagbaar maar toch dat het rendement niet verloren gaat.
    Is er iemand die al met deze speakers gewerkt heeft ?
    Dank bij voorbaat.
  • bewap
    • Jun 2002
    • 239

Ik heb ermee gewerkt, die zaten toen in een BR sub, het ontwerp was de SUB 1018 (als ik het me goed herinner) van RCF. Ik heb de kast niet zelf gebouwd, iemand anders had dat gedaan. De sub 1018 is eigenlijk een dubbele sub maar die is gehalveerd zodat het geheel wat handelbaarder was. Misschien dat er nog wat tekeningen op het internet staan.

Persoonlijk vond ik de L18P200 een goeie BR speaker, ging flink laag. Helaas is het rendement wat lager, maar je kunt natuurlijk niet alles hebben, of hij gaat laag of veel spl, bij L18P200 is voor het eerste gekozen.

Comment

• peet
      • Sep 2004
      • 2

Alvast baeankt.
      Ik zou graag een plan hebben om te beginnen met de bouw. Ik weet dat de kast belangrijk is dus wacht ik liever tot ik zeker ben.
      Ik heb een plan gevonden maar de speaker was de P 300 , zou die kast dan ook goed klinken met de P 200???
      In volle afwachting voor de bouw dank ik...

Comment

• bertuss
        • Jan 2002
        • 816

zou even zoeken op een plan van de sub 1080 ?
        staat 1 post terug.

Comment

Working...