Sub's bouwen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Magicsound Coen
    • Sep 2004
    • 2

Sub's bouwen

Hallo,

ik ben van plan om sub's te gaan bouwen, heb van een vriend 18" auto subs gekregen. hebben jullie misschien tips of ideen?
    ik wil de subs samen met mij top's aan gaan sturen met 1 versterker, dus moet er ewen passief filter inkomen. hebben jullie hier ervaring mee en kunnen jullie me misschien verder helpen hoe ik dat het beste kan doen?

Jullie zouden mij er erg mee helpen.

Groet Coen Kettelarij
  • Contour
    • Feb 2001
    • 1018

Heb je de technische gegevens van de 18" driver? Voor de berekening van een juiste kast heb je de zogenaamde T/S parameters nodig. Heb je deze niet dan ben ik bang dat er met deze driver niet veel te beginnen is.

MVG Contour

Comment

• Magicsound Coen
      • Sep 2004
      • 2

bedankt voor je snelle reactie, ik ga ff opzoek naar de technische gegevens!
      je hoort snel van me.

Groet Coen kettelarij

Comment

• bertuss
        • Jan 2002
        • 816

18"car spul. welk merk/type si dat dan?
        zoveel zijn er niet van namleijk

Comment

• DJEM
          • Jul 2004
          • 254

citaat:Geplaatst door Magicsound Coen

Hallo,

ik ben van plan om sub's te gaan bouwen, heb van een vriend 18" auto subs gekregen. hebben jullie misschien tips of ideen?
          ik wil de subs samen met mij top's aan gaan sturen met 1 versterker, dus moet er ewen passief filter inkomen. hebben jullie hier ervaring mee en kunnen jullie me misschien verder helpen hoe ik dat het beste kan doen?

Jullie zouden mij er erg mee helpen.

Groet Coen Kettelarij
          Of zijn het 18" subs welk in een auto hebben gezeten??
          Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

• jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3150

Zo snel zie ik wel dat Zeuz een paar autospeakers heeft van 18" (staat onder Car-HiFi en is 4 Ohm, dus zal wel )

Als je speakers wilt bouwen heb je (zoals Contour al aangaf) idd de T/S parameters nodig.
            Verder is het handig als je al een idee hebt hoe groot de kast is die je wil maken en wat je budget is.

Haal alvast een biebboek over speakers bouwen, helpt aanzienlijk

Comment

• bertuss
              • Jan 2002
              • 816

met die zuez spullen valt nog wel wat te doen.
              maar laat de op maars eens wat zien hier, plaatje, / types enz.

Comment

Working...