Foto overzicht van de bouw van een ps15 top kast

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ivo
    • Jul 2003
    • 390

Foto overzicht van de bouw van een ps15 top kast

Ik heb een foto overzicht gemaakt, althans aan begonnen, van de bouw van een ps15 top kast. Nog niet alle foto's staan erop daar ik nog bezig ben met de kasten (4 stuks).

Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.
  • MSSS
    • Jul 2003
    • 365

Ziet er netjes uit! wat voor een drivers ga je erin hangen?
    oleole ik heb EV :)

Comment

• ivo
      • Jul 2003
      • 390

Deze zijn niet voor mijzelf. Ik heb in mijn eigen toppen, rcf hoorn h-100, hoog driver b&c de500 en laag rcf l15p530. Een kennis van mij heeft er als laag in de eminence magnum 15ho.
      Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.

Comment

• frederik_
        • Jul 2003
        • 98

dat gaat akelig netjes ivo!

Comment

• ivo
          • Jul 2003
          • 390

Een paar nieuwe foto's

Comment

• pilot
            • Nov 2003
            • 267

Hoe heb je de boven en onderkant uitgefreesd met een mal,cnc of alles opgemeten en geleiding gebruikt?
            Wat voor lijm gebruik je hiervoor.
            Het idee om bij de boven en onderkant het materiaal naderhand weg te halen vind ik erg goed en ga ik zeker ook gebruiken.
            master-qsc en de rest

Comment

• ivo
              • Jul 2003
              • 390

Ik gebruik overal mallen voor. de lijm die ik gebruik is een construktielijm van frencken, http://www.frenckenweert.nl/index.htm ,voordeel van deze lijm is dat het een gel is en niet "wegloop" en hij is snel droog.

Comment

• ivo
                • Jul 2003
                • 390

Nieuwe foto's van de bouw, onderaan de pagina. http://members.home.nl/trendynights/index1.htm

Comment

• major tom
                  • May 2004
                  • 108

Ziet er super netjes Uit!, kan je mij een lijste sturen van wat je allemaal bouwt en wat de kosten zijn!

Grtn

Comment

• ivo
                    • Jul 2003
                    • 390

Kasten zijn afgewerkt en klaar. Laatste twee foto's http://members.home.nl/trendynights/index1.htm

Comment

• MC Party
                      • Sep 2003
                      • 481

citaat:Geplaatst door ivo
                      Kasten zijn afgewerkt en klaar.
                      AHUM, denk dat je nog wel ff bezig bent voor je deze kasten af hebt. Schilderen, afmonteren etc
                      Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• ivo
                        • Jul 2003
                        • 390

De kasten zijn voor een klant die de kasten verder zelf wil verven en afmonteren.

Comment

• Overdrive
                          • Feb 2002
                          • 717

Denk dat Ivo aardig snapt waar die mee bezig is MC Party als ik de foto's zo zie

Werkt dat met die tape goed? Wel slim bedacht, de spanbanden doen de rest, ideaal.

Waarom alleen geen 2 speakon aansluitingen? Is dit nu, kijkend naar de afstemming van de poorten, een exacte copie van de ps15 of specifiek voor een bepaald chassis berekend?

Comment

• ivo
                            • Jul 2003
                            • 390

Als de klant er een dubbele neutrick in wil kan dat natuurlijk. De kast is groter dan een ps15 (5ltr), er gaat in deze kast een eminence magnum 15ho driver in (je kan in deze kasten ook heel goed een RCF l15p530 zetten) en omdat er een grill voor komt is de voorkant iets hoger en breeder.

Comment

• bertuss
                              • Jan 2002
                              • 816

nog nooit echt iets over gehoord, die nieuwe serie van eminence. zou je hier eens kunnen posten wat de bevindingen zijn, van die magnum's (@ivo)

Comment

Working...