CDJ500II ERROR

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mr Dj
    • Jan 2002
    • 836

CDJ500II ERROR

hoi,

Ik heb een pioneer cdj500II en die geeft telkens de error E-8301
    Ook speelt hij heel even en dan stopt ie en geeft ie die error. De laser gaar dus naar mijn mening, maar ik heb tot zover hele goede ervaringen met het bijstellen vd focus bij denon....maar bij de cdj500II staat er nix bij potmeters wat de focus is...iemand een ideetje ?
    Maar ik heb Denon (en hoe)
  • Dikke Foaf
    • May 2003
    • 618

E-83 01 PLAYER ERROR A disc cannot be played normally. (GFS NG)
    E-83 02 PLAYER ERROR A disc cannot be played normally. (FOCUS NG)

De 8302 fout zou wijzen op de focus, maar jou fout is 8301, dus GFS not good, alleen weet ik niet wat GFS zou kunnen betekenen. Het lijkt dus niet de focus te zijn.

Comment

• laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

Vaste huiskamer CD-spelers van Pioneer hebben nogal eens een "grating" regeling... zou dat de G zijn van GFS?
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• DJ.T
        • Nov 2002
        • 1502

Ik had laatst met mijn CMX-3000 deze melding ook.
        Waar kan je overigens een uitgebreide lijst met errors vinden, staat dat op internet bij Pioneer?
        Ik denk trouwens dat de error codes bij verschillende spelers van Pioneer hetzelfde is of is dat toch niet zo?
        Ik druk op de eject knop om een andere cd erin te doen, bleek dat ik zonder te kijken de cd op zijn kop erin had gestoken
        We're ready to party, are you?

Comment

• Mr Dj
          • Jan 2002
          • 836

Mja nu heb ik dus ook af en toe 8302
          Maar ik heb Denon (en hoe)

Comment

Working...