omzetten videosignaal

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJEM
    • Jul 2004
    • 254

A je hebt ook goede webcam's en anders semi profi video camera's oid welk ook op usb werken... Deze sluit je aan op de asus 501g wireless router. Dit is de enige wireless router met usb poort voor webcam (en ook lpt1 voor printer daarom heb ik hem).

Goede antennes.. zoek zou ik zeggen er zijn al gekken die 2 oude schotels omgebouwd hebben tot een directe straalverbinding van 10km (van dorp naar dorp)!
    Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

• jans
      • Feb 2003
      • 869

Antennes die elkaar zien bij straatraces is een utopie, in 99 van de 100 gevallen gaat dit niet lukken.
      De reden dat men geen coax wil is denk ik de hoeveelheid volume die dit met zich meebrengt. Over lange afstanden zal toch coax 6 gebruikt moeten worden.
      Ik denk dat ik de klant in kwestie van het weekend wel weer spreek en zal hem een en ander mee delen.
      Ik heb hem een link naar de site gegeven. Dus als je mee leest Jaco reageer gerust.
      Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

• jans
        • Feb 2003
        • 869

Er shijnt een bedrijf te zijn ergens in braband die met een dergelijk systheem, wel actief, 2Km overbrugd.
        Weet nog niet welk bedrijf maar daar komen we ook wel weer achter. In ieder geval een stapje verder.
        Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

• agent327
          • Sep 2004
          • 1

Omzetting naar UTP is eenvoudig en kost slechts een opamp. Het kastje en voeding zijn het duurste (tussen de 10 en 30 euro schat ik). Gebruikmakend van CAT5/7 kabel kunnen tot 4 signalen in een kabel worden getransporteerd over grote afstand. De 150 meter beperking is iets wat alleen bij Ethernet toepassingen voorkomt.

Ook kunnen goedkope 2.4GHz zendertjes worden gebruikt met richtantennes (Yagi's). Er zijn op deze commercieel verkrijgbare zend/ontvangertjes (+/- 100 euro) doorgaans 4 kanalen beschikbaar. Met enige slimmigheid en planning kunnen daar ook een aantal signalen mee getransporteerd worden.

Comment

Working...