Par56-rack

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • n/a
    • Sep 2000
    • 13

Par56-rack

..
  • ralph
    Banned
    • Aug 2000
    • 2649

Heb jj eeb grote voorliefde voor het vervoeren van een hoop lucht?
    Of heb je wellicht van al het slepen een kromme rug opgelopen?

2 T barren vervoeren in een rack lijkt me niet echt handige oplossing, inclusief wielen en frame heb je dan een rack van max. 1m hoogte, dat trapt fijn, maar duwt klote.

Meer gangbaar zijn racks voor 4 of 6 barretjes, zeker wanneer je shortcans vervoerd is het goed mogelijk 6 barretjes in 1 rack te hangen.

zal vaanvond ff plaatje schieten...als ik het niet vergeet

Comment

• MSSS
      • Jul 2003
      • 365

Is een FC dan geen optie?
      oleole ik heb EV :)

Comment

• ronny
        • Dec 2002
        • 2138

geef jij met verhuur ook parren in een rack mee?

als je toch nooit meer meeneemt als 2 fourbarren zou ik niet eens zien of je ze niet kan bevestigen aan het dak van de aanhanger,bus,... .

een rackje neemt nog altijd veel plaats in.

mvg
        ronny
        niet zagen, gewoon doen!

Comment

• MSSS
          • Jul 2003
          • 365

Een fc duurder als een rack? dacht altijd dat dat andersom was.Maar goed het is natuurlijk aan jouw om voor jezelf te bepalen wat de beste keus is. Zelf hang ik dus met verhuur twee balken of 4 gewoon in de aanhanger, maar soms ook gewoon in een fc afhankelijk van wat de klant het makkelijkst vind.
          oleole ik heb EV :)

Comment

• fratsen
            • Aug 2003
            • 22

hallo,
            ik heb destijds ook een rackje in elkaar gelast om 2 4-barren mee te vervoeren.
            heb er na die tijd een uitneembare traanplaat op gemonteerd om cd koffers enz. op te kunnen zetten.
            uiteindelijk heb de hele boel weer uit elkaar geslepen.
            ik werd echt helemaal gek van dat LOGGE ding (geloof me kleiner kon bijna niet).
            Putting the B back in the Bass.

Comment

• niesten
              • Aug 2004
              • 115

Ik heb voor de T-4 bars flightcases gebouwd. Aangezien de meeste T4 bars in de midden wat ruimte tussen de lampen hebben, is hier ruimte om filterhouders, filters, kleine DMX controler, kabels, etc. te stoppen. Ook draai ik de pars 1/8 slag, waardoor de case maar 48cm diep is! Op die manier wordt de hoeveelheid 'lucht' in de case behoorlijk beperkt.
              Oh ja, ik heb ook nog wiel-schotels in de deksel. Dus als ik meer meeneem, kan ik de cases ook nog makkelijk stapelen.
              Ik heb geen ervaring met meat-karren e.d., maar ik denk dat je dan nog makkelijk ergens mee tegen de bars (en pars) stoot....[V]
              Sommige buttons op mijn lichttafel doen precies het tegenovergestelde: Full On = Black Out...

Comment

Working...