drumriser

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ostracized
    • May 2002
    • 214

hmm typen is noiit mijn sterkste kant geweest
    (...)

Comment

• Jasper-Lichtbron
      • Jun 2001
      • 2155

citaat:Geplaatst door DJEM

Idd het lijk op een soort pingpontafel, alleen zijn deze wat te hoog of je moet 1m hoog willen drummen... In dat geval zoek een pingpon tafel, 2 zijkantjes erop en klaar
      Het enige wat de hoogte van zo'n tafel bepaalt zijn de poten die eronder ingeklapt zitten. Wanneer je die afzaagt wordt je tafel minder hoog. Als je zoiets maakt van podiumprakken zit je best goed denk ik; en als je een fatsoenlijke lasser hebt moet dat niet zo moeilijk zijn.

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

Oh, je wilt je drumstel er niet vast opgemonteerd hebben.
        Dat doen de meeste hier namelij, een drumstel compleet opgebouwd in 1 minuut. Ge-miked en wel....

Comment

• ostracized
          • May 2002
          • 214

nee inderdaad, het drumstel word er niet opgemonteerd. als ik zelf met m'n band op pad ga, moet ik dus podium en drumstel mee slepen. we hebben echter ook bandjes waar we licht en geluid verzorgen, die om een drumpodium vragen zodoende...[8D][8D]

zohee warm zeg
          (...)

Comment

• ostracized
            • May 2002
            • 214

ok ik heb een eenvoudige paint tekening klaar. als iemand me nu nog ff kan uitleggen hoe ik ze erop zet..
            [?][?][?]
            (...)

Comment

• Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

op je eigen server zetten,
              imgmetvierkantehaken URLvanjeplaatje /imgmetvierkantehaken

dus [.img] http:enzo [./img] maar de puntjes weglaten..

Comment

• DJEM
                • Jul 2004
                • 254

Heb net fff plaatje van ostracized op de e-mail ontvangen, dit mag hem zijn dan:

Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

• DJEM
                  • Jul 2004
                  • 254

citaat:Geplaatst door ostracized

nee inderdaad, het drumstel word er niet opgemonteerd. als ik zelf met m'n band op pad ga, moet ik dus podium en drumstel mee slepen. we hebben echter ook bandjes waar we licht en geluid verzorgen, die om een drumpodium vragen zodoende...[8D][8D]

zohee warm zeg
                  Maybe idee om er gelijk 2 te bouwen? 1 voor jezelf en 1 voor de "verhuur"? Wel zo makelijk.. PS maak ergens in de kast een plexiglas kijkvenster oid dan.. Kun je snel zien of er wel of niet wat in de kast staat.. anders sta je straks ergens met een lege drumriser.... Terwijl je dan juist wel de volle nodig had.
                  Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

• ostracized
                    • May 2002
                    • 214

enige uitleg over de riser. stalen frame(alu bij voorkeur..) met twee stuks hiervan. op de een zitten de poten op het frame, de ander ernaast, zodoende kan het geheel tegen elkaar geklapt worden. op het frame met de poten er naast(twee totaal) zitten op het frame kleine kokers, om de poten van het andere frame in te steken en te borgen voor transport. vier van de bijbehorende losse poten steek je dan in de zijkant, en voila, transport gereed. ik hoop dat het verhaal nu duidelijker is....
                    verder zet ik mijn oude drumriser gewoon permanent in de oefenruimte uitgestalt. bestond namelijk uit twee platen met vloerbedekking, vier zijplaten en drie binnen steunen... mijn eerste ding wat ik ooit heb gelast.... [xx(]...

bedankt trouwens Djem[8D][8D][8D]
                    (...)

Comment

Working...