Beste,
Ik heb een versterker van Equinox - Audio Centron, amerikaanse makelij.
Deze is een pro amp met ventilatorkoeling, ...
Maar hij geeft ruis in de boxen als deze koud staat. Indien warm, geen of bijna geen ruis meer.
Ook de leds "limit" lichten nu veel meer en sneller op tov vroeger.
Bij de dienst verkoop zeiden ze dat de versterker "lui geworden zal zijn".
Kennen jullie hier iets van, of eventuele tips?
Boxen 2X TR-125 van JBL
Versterker uitgangsvermogen 130W / 8 ohm
Mss versterker te licht voor de boxen??
Ik heb een versterker van Equinox - Audio Centron, amerikaanse makelij.
Deze is een pro amp met ventilatorkoeling, ...
Maar hij geeft ruis in de boxen als deze koud staat. Indien warm, geen of bijna geen ruis meer.
Ook de leds "limit" lichten nu veel meer en sneller op tov vroeger.
Bij de dienst verkoop zeiden ze dat de versterker "lui geworden zal zijn".
Kennen jullie hier iets van, of eventuele tips?
Boxen 2X TR-125 van JBL
Versterker uitgangsvermogen 130W / 8 ohm
Mss versterker te licht voor de boxen??


Verkoopspraatjes ja

Comment