Bevestigen Flightcase labels

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Partyman
    • Jul 2004
    • 2

Bevestigen Flightcase labels

Hallo Collega's,

Onlangs heb ik productielabels gemaakt en gelamineerd voor op mijn flightcases. Alleen weet ik niet wat de juiste manier is om deze te bevestigen op mijn cases. Dit in verband met het feit dat deze tijdelijk zijn, totdat ik er metalen plaatjes van laat maken. De gelamineerde labels die er nu op gaan moeten dus goed vastzitten, maar ook zonder al te veel moeite en zonder b.v (lijm) resten verwijdert kunnen worden. Heeft een van jullie ideeen om deze te besvestigen, zoja met welke middel (merk lijm). Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
    Mark Langeler
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Ik denk dat ik gewoon plak-plastic nam,je legt je label op de juiste plaats en plakt er een iets groter stukje plak-plastic (doorzichtig uiteraard) overheen.

Als er iest aan lijm blijft zitten kun je dat met pvc-reiniger, acceton of sticker-verwijderaar afvegen en daarna goed met een reinigingsmiddel navegen.. (verdunde allesreiniger ofzo) denk dat dit moet lukken, en den zelfs dat je nieteens last hebt van plaksel dat blijft zitten (tenzij het voor langere tijd is)

denk dat het zo wel lukt, maar als iemand een beter idee heeft.. Ben ik benieuwd. wie weet kom ik het zelf nog eens tegen.

Suc6
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Pieter Huijgen
      • Sep 2003
      • 766

Stickerresten, en zelfs verf op kisten veeg je er zo af met een beetje thinner.
      Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• Barthez
        • Dec 2003
        • 256

als je gelamineerde labels met bison spuitlijm op je kist plakt kun je ze er zonder veel moeite later weer vanaf trekken, even een hoekje lossteken met een plamuurmes en je rukt het label er zo af

eventuele lijmresten halen wij weg met remmenreiniger, en dat geldt ook voor alles wat er op de labels geschreven wordt
        Goed plan! ...doen we niet!

Comment

• Barthez
          • Dec 2003
          • 256

als je gelamineerde labels met bison spuitlijm op je kist plakt kun je ze er zonder veel moeite later weer vanaf trekken, even een hoekje lossteken met een plamuurmes en je rukt het label er zo af

eventuele lijmresten halen wij weg met remmenreiniger, en dat geldt ook voor alles wat er op de labels geschreven wordt
          Goed plan! ...doen we niet!

Comment

• DJEM
            • Jul 2004
            • 254

als je de labels plakt op de plaats waar straks de metalenplaatjes komen dan kun je straks zo de metalen plaatjes over de labeltjes heen plakken / schroeven simpel en snel doeltreffend dacht ik...

Wie schiet mij lek?[8]
            Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

Working...