EPROM programmer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RDH
    • Aug 2001
    • 298

EPROM programmer

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar iemand die me kan helpen met het volgende, het is maar zijdelings licht&geluid maar het volgende:

Ik ben in het bezit van een DSP8024 van behringer, hierin wil ik graag software versie 1.3 hebben. Deze kun je alleen updaten door het EPROM te vervangen, een leeg rommetje (27C256/Atmel) kun je overal krijgen maar het programmeren is een ander verhaal. Is er misschien iemand die me kan helpen voor een kleine vergoeding om de software in de rom te flashen?

bvd,

Remco van Vugt
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Ik kan hem er helaas niet voor je opbakken, maar als je van plan bent om dit vaker te doen is het mischien een idee om er een brander voor te maken. Ik herinner me nog dat er in de electuur (www.elektuur.nl) een schematje voor stond.

Ik weet niet of je aan mijn info iets hebt, maar ik dacht het toch even te melden.. Mischien brengt het je op ideeen.

Groetjes en suc6
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• PM
      • Mar 2003
      • 87

Het lijkt me nogal gek om er speciaal een programmer voor te bouwen. Ik zou zeggen : zoek bij jou in de buurt een bedrijfje dat iets met elektronica doet. Als je er echt niet uit geraakt wil ik je ook wel helpen.

Comment

• dome
        • Mar 2002
        • 159

Gewoon een mailtje naar behringer sturen.
        Heb ik ook gedaan, en een aantal dagen later lag de eprom in de brievenbus, Gratis.
        Lijkt mij makkelijker dan zelf een prommetje te proggen.

Gegroet,

Johan

Comment

• MSSS
          • Jul 2003
          • 365

idd, en niemand progt die dingen tegenwoordig meer, daar zijn ze veels te goedkoop voor!
          oleole ik heb EV :)

Comment

• RDH
            • Aug 2001
            • 298

Ik heb behringer gebeld, kreeg te horen dat de rom nog wel leverbaar was. Maar dat zou 45 euro ex btw gaan kosten.

Remco

Comment

• Electron01
              • Jun 2004
              • 8

Beste MSSS waarom zeg jij niemand programmeert die dingen tegenwoordig nog zelf. Ja ze zijn inderdaad goedkoop maar als je een EPROM koopt zit er wel niets in.
              Beste RDH als het nog altijd nodig is dan wil ik hem wel voor je programmeren.
              Mijn email is peterluykx@hotmail.com, dan kan je me de *.hex of *.bin file doorsturen. Heb je de EPROM al of moet ik er ééntje van mij nemen je zegt het maar.
              Groeten Electron01

Comment

Working...