Ik heb een ERROR C2 in mijn rechter display staan van mijn denon DN-M2300r minidisc deck , weet iemand wat voor soort error het is en hoe ik dit kan verhelpen , op een zeer korte termijn.
error deck 2 Denon DN-M2300r
Collapse
X
-
Labels: None
-
Als je dat toevallig ff gedaan had, Rock, dan had je geweten dat het er niet in staat...
Er staat namelijk : ERROR ** = Displayed when a system error occurs
Denk dat de geluidsman beter ff contact kan leggen met de importeur..Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
Er schijnt inderdaat wel een service manual te bestaan van de DN-M2300r waarin dit soort errors vermeld word maar in de gebruiksaanwijzing is er inderdaat niets over te lezen.
Ik ben er inmiddels via de importeur achter dat het dus een
systeemkabelfout is.
Toch wel mooi van denon dat je een hoop geld betaald voor zo'n apparaat maar geen uitleg van alle foutcodes.
Sta je mooi te tobben op de buhne terwijl de systeemkabel er gewoon niet helemaal goed in zit.Comment
-
heb nu hetzelfde voor met mijn md deck, ook op mijn rechter display verschijnt error c2, eerst verschijnt er vlug no track, dan error c2!
Ik dacht in eerste instantie de laser stuk, hij was gewoin aan het spelen en plots stopte hij met spelen, en sindsdien krijg ik altijd error C2
Kan iemand mij helpen aub?
Eventueel service manuel?
alvast bedanktComment
Comment