error deck 2 Denon DN-M2300r

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • degeluidsman
    • Mar 2003
    • 19

error deck 2 Denon DN-M2300r

Ik heb een ERROR C2 in mijn rechter display staan van mijn denon DN-M2300r minidisc deck , weet iemand wat voor soort error het is en hoe ik dit kan verhelpen , op een zeer korte termijn.
  • Rock On
    • Jan 2004
    • 250

dat soort meldingen moet uitgelegd staan in de manual. en als je die niet hebt kun je die op i-net downloaden.
    "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

Comment

• Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

Als je dat toevallig ff gedaan had, Rock, dan had je geweten dat het er niet in staat...

Er staat namelijk : ERROR ** = Displayed when a system error occurs

Denk dat de geluidsman beter ff contact kan leggen met de importeur..
      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• degeluidsman
        • Mar 2003
        • 19

Er schijnt inderdaat wel een service manual te bestaan van de DN-M2300r waarin dit soort errors vermeld word maar in de gebruiksaanwijzing is er inderdaat niets over te lezen.
        Ik ben er inmiddels via de importeur achter dat het dus een
        systeemkabelfout is.
        Toch wel mooi van denon dat je een hoop geld betaald voor zo'n apparaat maar geen uitleg van alle foutcodes.
        Sta je mooi te tobben op de buhne terwijl de systeemkabel er gewoon niet helemaal goed in zit.

Comment

• brander1
          • Aug 2003
          • 59

heb nu hetzelfde voor met mijn md deck, ook op mijn rechter display verschijnt error c2, eerst verschijnt er vlug no track, dan error c2!

Ik dacht in eerste instantie de laser stuk, hij was gewoin aan het spelen en plots stopte hij met spelen, en sindsdien krijg ik altijd error C2

Kan iemand mij helpen aub?
          Eventueel service manuel?

alvast bedankt

Comment

• Victor
            • Aug 2000
            • 54

Kabeltje al gecontroleerd?
            Groeten,
            Victor Noordland

Comment

• brander1
              • Aug 2003
              • 59

hey, ja ik heb dus de kabel die tss de bedieningsunit zit al gecontroleert, en is vervangen maar het probleem blijft!

ik weet eigenlijk niet welke systeemkabel ze bedoelen, in het die, of is het ergens iets inwendig?

Comment

• brander1
                • Aug 2003
                • 59

ik heb nu naar de inporteur in belgië gebeld, daar zeggen ze me dat het probleem helemaal niets te maken heeft met een systeem kabel, dat het gewoon de laser is die nie opschuift! iemand hier ervaring mee?

Comment

Working...