Kabelgoten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lykle
    • Dec 2003
    • 63

Kabelgoten

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een adres waar ik kabelgoten of kabelramps kan kopen. Heeft iemand een idee?

Groeten,

Lykle
  • movinghead
    • Aug 2001
    • 559

In de winkel... zoek even 5 seconden op het net.
    [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

www.technischeunie.com of http://www.nl.vangeel.com/Website/VG...256BF8004B4847

Comment

• Lykle
        • Dec 2003
        • 63

Bedankt Mac,

Zo snel kan movinghead het vast niet. Ik ben namelijk al even op zoek op het net. En wel iets meer dan 5 seconden.

groeten
        Lykle

Comment

• Lykle
          • Dec 2003
          • 63

Ik ben eigenlijk op zoek naar van die gele of zwarte rubberen kabelgoten. Die vaak bij grote evenementen gebruikt worden en waar een vrachtwagen overheen kan rijden. Ze bestaan ook van aluminium. Ik bedoel niet de kabelgoten waar menig electricien de huizen mee volhangt. Weet je die ook te vinden Mac?

Lykle

Comment

• Stijn Vanstiphout
            • Oct 2000
            • 1160

BELRAM is the major distributor, in Belgium and Luxembourg of connectors, cables, interconnection systems and accessories for professional applications.

Daar even informeren naar Passecable-elementen.

Let wel, ze worden pokkeduur wanneer je bijvoorbeeld meer dan 10 meter wil gaan neerleggen!! Zo'n € 331,00 btw ex. per meter!

mvg,

PS: je kan ze in grote getale ook huren bij Ampli - Boortmeerbeek, Solico - Izegem, SLE - Diest, PFL - Oostmalle en bij The Powershop heb ik ze ook wel eens tientallen meters weten neerleggen.
            Stijn Vanstiphout,
            LVL Multimedia
            België

Multi camera productions | Large screen systems | Video walls | Plasma displays

Comment

• Daan Hoffmans
              • Aug 2000
              • 1225

Hebben mooie kabelgoten van Adam Hall.
              Zoals Stijn ook al zei: pokkeduur...

groetjes van een collega ex-RLS'er
              <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

Working...