citaat:Geplaatst door JBL-QSC-DBX
Jeroen,
moet misschien toch wel lukken met stoomcleaner. Deze levert dan wel grote druk, maar als je ipv de drukslang een gewone (dikkere) slang aansluit, en daar weer de drie douchekoppen op ipv het drukventiel wat er normaal op zit zakt de druk wel weg. Dan heb je misschien wel gewoon lekker warm water? Moeten we eens testen...
Groeten, Joris
Jeroen,
moet misschien toch wel lukken met stoomcleaner. Deze levert dan wel grote druk, maar als je ipv de drukslang een gewone (dikkere) slang aansluit, en daar weer de drie douchekoppen op ipv het drukventiel wat er normaal op zit zakt de druk wel weg. Dan heb je misschien wel gewoon lekker warm water? Moeten we eens testen...
Groeten, Joris
wat nog het engst is dat het idd een stoomcleaner is dus een watertemperatuur van boven de 100 graden.
btw de verwarming schakelt pas aan bij iets van 80-100 bar druk dit is om droogkoken te voorkomen.
een geyser op flessegas zou kunnen maar die geven weer afvalgassen dus moet je naar buiten met je geyser.
ik zou voor close-in boilertje gaan een circulatiepompje erbij en klaar.
ff gespiekt in de keuken; het ding is 2 kw desnoods zet je er 2 of 3 tegelijk aan.





]
Comment