Multi Lam

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wietse
    • Sep 2003
    • 149

Multi Lam

kent iemand deze connector? ze worden gebruikt bij de art2000-us dimmer van avo

nu wou ik deze connectors ook op men eigen patch gaan plaatsen

enkel vind ik nergens de multi lam stekker

mvg

Wietse
  • design
    • Nov 2003
    • 57

Komt me niet bekend voor, maar waarom speciaal die connector?
    Waarom geen Wieland GST 18 Connectoren?

David

Comment

• DJ_Robin
      • Jul 2001
      • 610

is Amerikaans geloof ik. Wij hebben 3 artjes staan bij m'n stage bedrijf maar gewoon met Wieland connectors. Persoonlijk zou ik ook voor de wielands of voor GST 18 gaan. Je bent dan veel meer compatible met andere verhuur bedrijven , is weer handig met inhuur ect. (of als je is iets vergeet )
      EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• design
        • Nov 2003
        • 57

Multi lam is geen stekker, maar heeft te maken met de opbouw van de pen of bus
        hoe deze klemt, met meerdere lammellen er in of op.

Zou gewoon voor de Wieland GESIS-CON GST-18/3 connectoren gaan en niet voor de
        serie ST17/2 voornamelijk vanwege de aardpen.

Succes

David

Comment

• kokkie
          • Nov 2003
          • 1166

Mijn voorkeur gaat uit naar ST17.
          Die aardpen is onzin, alle dimmerunits en alle harting uitgangen verbinden met de aarde van de voeding.
          Ik heb volgens mij nog nooit een patchpannel met gst18 gezien waarvan de aarde's waren aangesloten. Want dat zou betekenen dat je de aarde van de multi die van je lampen komt (1x 2,5mm2) gaat uitsplitsen naar 8 aders en die weer gaat samenvoegen naar 1x 6mm2 in je dimmer (voeding 32A). Lijkt me een beetje een omweg.
          Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

Working...