qsc versterker

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pilot
    • Nov 2003
    • 267

qsc versterker

Ik heb een qsc plx3402,nu gebeurt het weleens dat een kanaal harder gaat als het andere als ik dan tegen de potmeter tik gaat het over er is al een nieuwe potmeter ingezet.Nu heb ik een keer gehoord dat dit een kwaaltje van de plx is geweest en dat het aan de flatkabel tussen de potmeters en de versterker zou kunnen liggen.
    Heeft iemand soortgelijke ervarinen en eventueel een oplossing[?]
    master-qsc en de rest
  • Dikke Foaf
    • May 2003
    • 618

opendoen en eens aan het flatcabletje rammelen?

Ik meen mij ook zo'n gerucht te herinneren, dus doe em open, en check dat kabeltje ff.

Comment

• test12
      • Jan 2003
      • 901

Goede ervaring met connector los nemen iets contactspray eraan en terug plaatsen gaat weer tijden goed. Bij herhaaldelijk te snel terugkeren van het probleem of de connectors vervangen of door verbinden. Laatste is wel lastig bij service maar die is dan ook vaak niet meer nodig.

m.v.g. Herman

Comment

• Thomaz
        • Feb 2004
        • 61

Heb hetzelfde gehad met een NAD voor in de huiskamer. Ik heb hem toen terug naar de verdeler gedaan, en daar hebben ze de connector er gewoon tussenuit gehaald (flatcable rechtstreeks op print solderen). Dat had ik dus zelf ook kunnen doen

Ik weet niet of het hier kan, maar het lijkt mij wel een logische oplossing.

Thomaz
        \"Be strict when sending and tolerant when receiving.\"
        RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9

Comment

• Olaf Duffhuës
          • Oct 2000
          • 2477

Dat kwaaltje van die PLX-en klopt..Er is een serie die heeft een te dunne flatcable. Zover ik weet repareerd de importeur het gewoon onder garantie. Laat a.u.b. de contactspray voor wat ie is...naar mijn mening is contactspray uitstel van executie...
          Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• bewap
            • Jun 2002
            • 239

Het klopt, volgens mij de eerste serie had er last van. Ik heb zelf ook zo'n PLX gehad. Gewoon terugbrengen wordt als het goed is kostenloos gerepareerd. Blijf in ieder geval weg met contactspray zoals Olaf zegt.

Comment

• fl@x
              • Oct 2003
              • 194

Even met S. Vermeij bellen bij Holland Audio Import. Is waarschijnlijk garantieverhaal. PLX heeft inderdaad last gehad met te dunne flatcables. Probleem is zeer snel opgelost dus gewoon ff bellen. www.hai-nl.com

Greetz
              Zo niet, dan toch!!!

Comment

Working...