Laad programma

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bask
    • Nov 2003
    • 21

Laad programma

Beste allemaal,

Ik ben opzoek naar een porgramma waarmee je een vrachtwagen mee kan laden. Ik zoek in dit programma de functies om flightcases/dollie's en andere standaard opjecten te laden. kent iemand z'n programma'of denkt iemand een goede oplossing te hebben, laat dit me even weten.

Alvast bedankt,

Bas Kind
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2138

ik begrijp toch niet goed wat je bedoelt.

Je wilt een vrachtwagen laden. ok. wordt dat niet gedaan door mensen(sleepkevers ofzo)? je geeft die gewoon papier met daar alles op wat mee moet, dan weten die ook wel wat er in de trailer moet of wat niet.
    Graag een woordje meer uitleg aub.

mvg
    ronny
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• elmer
      • Jul 2003
      • 139

hallo Bas,

ik denk dat ik weet wat je zoekt.
      Dit is het gratis van het internet af te halen
      Ld Calculater en heeft ook een vrachtwagen laad progje

gewoon in google even Ld Calculator tikken

Groetem

Comment

• Kevin_DM
        • May 2003
        • 577

RMS planning heeft hiervoor ook een ingebouwd onderdeeltje. Dit is echter een compleet programma ontwikkeld voor de verhuur van licht- en geluid (rental management system) waarin offertes, verhuurbonnen, materiaalbeheer, planning, personeelsplanning, inhuurplanning etc allemaal inbegrepen is. Hierin geef je op voorhand alle afmetingen van je kisten in, en hij berekend hoeveel d'r in je vrachtwagen past.
        Is dus ook een vrij kostelijk programma.
        Beste programma hiervoor ben je nog altijd zelf, ken je vrachtwagen en je lading, werkt het beste.
        Ik duw bv in onze vrachtwagen telkens weer 20% meer materiaal in dan m'n andere techniekers. Veel beter dan welk programma ook.
        Heeft nl niet alleen te maken met volume, maar ook manier van laden (tenzij jij graag de truss op grond legt en de ampracks en dimmers in het dak gaat sleuren) en gewichtverdeling (je duwt in een vrachtwagen ook niet alle gewicht bijeen vanachter...) en dit kan geen enkel programma voor je berekenen.
        --- watt ever you want ---

Comment

• bask
          • Nov 2003
          • 21

Beste Elmer,

Bedankt voor de tip, ik vergeet steeds weer hoe veel der wel niet in verstopt zit in LD calculator. Bedankt

Bas Kind

Comment

Working...