optikinetics strobeflower

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • R. den Ridder
    • Sep 2000
    • 1500

optikinetics strobeflower

Ik stel deze vraag zo ongeveer elk jaar wel een keer, maar hierbij is die weer terug na een jaartje afwezigheid, maar er zijn veel forummers bijgekomen dus misscghien kunnen die me helpen....

op de tweede PA-markt heb ik twee optikinetics strobeflowers gekocht, een ongeevenaard effect, een flower met een ontzettend felle stobelamp als puntbron, ziet er keineig uit.
    Maar de matrix op mijn controller is kapot, dus doet mijn machine niks meer, Zowel Optikinetics als fourth phase die de oude stock van opti hebben overgenomen hebben er niets van liggen.

Kent hier iemand toevallig een manier om het apparaat te repareren of een bedrijf die die dingen heeft liggen?

Groeten,
    Ralph
  • KoenB
    • Mar 2003
    • 453

Phlippo showlights heeft die dingen ook, heb ze zelf ook al eens onder handen gehad.
    Life is a freakshow, I just do the lighting

Comment

• R. den Ridder
      • Sep 2000
      • 1500

mooi he :-)

zal ze eens gaan bellen, maar waren dit de DMX-versies? hopelijk niet aangezien ik die dus net niet kan gebruiken, daar zijn noog volop spares voor te krijgen! het gaat om de oude bakken met een eigen protocol.

Comment

• KoenB
        • Mar 2003
        • 453

Die met eigen controller. Weet niet of ze nog steeds in magazijn staan, mss kan je vragen om ze over te kopen?
        Life is a freakshow, I just do the lighting

Comment

Working...