Laser Denon 2000FMKIII

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2138

citaat:Ik weet dat deze dingen hier in de verhuur wel eens worden bij afgeregeld. Een Denon is nog steeds niet echt gemaakt voor de 'on-the-road' -toepassingen... raar maar waar!
    zozo en dan te bedenken dat je voor de dure modellekes al rap 1500€ betaald. Dan vind ik die zeker de prijs niet waard.

lang leve pioneer[]
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Staaf
      • Feb 2003
      • 398

Zozo; De denon werkt weer als nooit tevoren. Wat Ronny zegt over de Denon is ook mijn mening, ik ben zelf ook pioneer favoriet (cdj-500). We hebben ze beide in de verhuur en de pioneers hebben me nog nooit in de steek gelaten. Moet wel zeggen dat de Denon meer gevraagd wordt (is ook de reden waarom we ze hebben aangekocht).

Nobody is a virgin; life fucks us all!

Comment

• denkomieken
        • Jan 2004
        • 111

Numark is the best 3 jaar bijna 24/24 uur nonstop aanstaan en spelen in een kennis zijn café en zelf heb ik ook zeer goede resultaten ermee. De laserkoppen gaan vele langer mee dan de denon. sorry moest effe iets van me af .

Denon is ook niet slecht verre van he mannen
        maar liever twee numarks naar mijn mening dan 1 denon in de reparatieafdeling.
        ik zeg altijd--> geen klank zonder drank

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3148

Omdat Staaf een keer een probleem met een lasertje heeft, hoeft nog niet te betekenen dat Denon nu ineens automatisch een stuk minder goed is dan andere merken. Zo komt dat wel ff over namelijk (of doordat k gewoon moet slapen nu )

Denon is nog steeds mooi spul, laten we het daar ff over eens zijn.
          Persoonlijk gaat hij voor mij boven Numark.

citaat:Staaf
          De denon werkt weer als nooit tevoren
          Ben blij voor je Zo hoort het ook!

Zo, en dan nu lekker slapen, morgen met school naar een stuk van 12 uur (Tantalus [xx(])

Comment

• Kevin_DM
            • May 2003
            • 577

citaat:Geplaatst door denkomieken

Numark is the best 3 jaar bijna 24/24 uur nonstop aanstaan en spelen in een kennis zijn café en zelf heb ik ook zeer goede resultaten ermee. De laserkoppen gaan vele langer mee dan de denon. sorry moest effe iets van me af .

Denon is ook niet slecht verre van he mannen
            maar liever twee numarks naar mijn mening dan 1 denon in de reparatieafdeling.
            D'r is toch nog een verschil tussen vaste installatie in een café en on-the-road gebruik. Voortdurend van koud naar warm en omgekeerd, dikwijls vochtig, d'r word regelmatig mee gebotst, hij valt al eens... Daar zit het toestel zeker evenveel van af dan gewoon van te spelen
            --- watt ever you want ---

Comment

• denkomieken
              • Jan 2004
              • 111

Wij persoonlijk gebruiken twee numarks (cdn 32-s en cdn 88) "on the road" en nooitproblemen.

Maar of het nu denon of numark is een persoonlijke smaak van gebruik.

Het was maar een beetje spotten he mannen.
              Voor een keer dat ik de mogelijk had.

keep the spirit alive, en laat de heer ons vrijwaren van elektonische defecten....de heer heeft gesproken.
              ik zeg altijd--> geen klank zonder drank

Comment

Working...