Dimmerrack, Patch materiaal

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SpaceyDeeJ
    • Sep 2001
    • 876

Dimmerrack, Patch materiaal

Hallo,

ik ben al heftig aan het zoeken geweest, maar het wil niet echt lukken,
    Ik ben een dimmerrack aan het bouwen, en wil graag kanalen patchbaar maken. Nu heb ik meerdere racken gezien, en zou natuurlijk gewoon shuko's kunnen nemen, maar als je dimmer/switch rack 36 kanaals wordt, dan moet dat een behoorlijk groot rack worden voor al die shucko aansluitingen.
    Iemand een idee waar ik die materialen kan krijgen ? Bij de technische unie verklaarde ze me half voor gek, en snapte niet wat ik bedoelde
    cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot
  • Pieter Huijgen
    • Sep 2003
    • 766

Je zou het kunnen proberen bij BEO. Zij hebben patchpanelen waar die speciale patchstekkers in passen. Dit is wel maatwerk (gemaakt door LiFa) dus zal wel prijzig zijn. Hoe ga je patchen? 36 X dubbel uit, en dan een aantal harting connectors met voor ieder kanaal op de harting een aansluiting? Een aantal vaste spanning punten (verdeeld over de fasen) en 110V splits zijn ook nooit weg! Succes.
    Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• axs
      Moderator
      • Jun 2002
      • 2687

Standaard worden hier WIELAND connectoren voor gebruikt.
      Kan je wel zeggen dat ze niet goedkoop zijn, maar dan heb je ook wat!
      Standaard zijn hier 4 uitgangen per kanaal, patchbaar over 6x harting, verder zijn nog gewone vaste spanningen voorzien.

Ik zoek je nog ff de bestelnummers op!

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• B-Rental
        • Sep 2003
        • 76

dat ziet er behoorlijk indrukwekkend uit.......poe poe
        ]

Comment

• DJ RoP en LJ WouT
          • Nov 2002
          • 120

hmmm... deze rack ken ik van ergens[)]
          Ben ik ergens tegengekomen waar ik axs ook nog tegenkwam...van toeval gesproken.
          Dit lijkt me ook de handigste manier niet?[?]

grtz...

Comment

• Rv
            • Feb 2001
            • 1086

'k heb nog een wieland-patch te koop staan, misschien niet je ding, maar mail gerust eens ...
            ____
            Rv.
            ____

Comment

• Jasper-Lichtbron
              • Jun 2001
              • 2155

Wij hebben op een van onze racks zwarte connectoren zitten, zo te zien lijkt het er erg op maar zal het niet op elkaar passen. Een ouder Wieland systeem of een variant erop? Het werkt in ieder geval gewoon prettig, alhoewel hardpatchen al een stuk minder nodig is nu je op de meeste tafels ook kunt softpatchen. Het is wel handig om wat meer lampies op 1 kring te hangen!

Comment

• DJ_Robin
                • Jul 2001
                • 610

Waarschijnlijk zijn die zwarte connectoren GST 18 stekkers. Dit is een systeem wat je ook tegen komnt naast de wieland patch. Voor beide is wat te zeggen , echter vind ik de wieland patch mooier / compacter. (GST 18 lijkt op een soort achtje/euro) GST 18 is te koop bij Rolight (voor SpaceyDeeJ kijk ff bij Excess daar hebben ze GST 18 op alle dimmerrackken zitten , is voor jou aan de overkant.)

M.V.G

EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• Carl
                  • Nov 2000
                  • 907

GST18 verkopen ze ook bij Bernard & TU.
                  Wordt veel gebruikt om verlichtingsarmaturen aan te sluiten in kantoren.
                  Is daar ook niet zo duur.

Comment

Working...