Kent iemand de Duran PA 2400 ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

Kent iemand de Duran PA 2400 ?

Ik heb laatst een tweede hands Duran PA 2400 Mosfetversterker gekocht, maar er was geen handleiding meer van [xx(]. Ook op de site van Duran-audio kon ik niets over de amplifier vinden.

Als iemand iets weet over deze versterker, laat alsjeblieft een berichtje achter met de gegevens. Alvast bedankt ,
    DJ JB
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

Misschien kan een mailtje doen naar Duran
    sis

moeder Teresa heeft gesproken, ik ben de opvolger
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3150

Na 2 pogingen heb ik eindelijk een reactie op die vraag gehad:
      citaat:
      Beste Jurjen,

Gefeliciteerd, je hebt kennelijk zojuist een museumstuk aangeschaft, wees er zuinig op want er zullen er niet meer zo veel van in omloop zijn. +/- 20jaar oud! Geen manuals en dergelijke beschikbaar, helaas.....

Groeten,

Feedback@

Duran Audio BV
      Koxkampseweg 10
      5301KK Zaltbommel
      the Netherlands
      mailto:feedback@duran-audio.com
      Daar schiet ik dus weinig mee op...
      Ik blijf nog op een bruikbare reactie w8en

Jurjen

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

Kijk, dat bedoel ik dus met een wereldservice. Als ze zo met alle klanten omgaan zullen ze er wel genoeg overhouden...

is there live on mars????

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5950

Aan de andere kant: Wel duidelijk en eerlijk van Duran.
          Mag je verwachten dat ze over een lullige mosfet trap na 20 jaar nog volledige support geven?
          Ze geven direct even aan dat ze helemaal geen gegevens meer hebben. Dus dat je voor info en specs bent aangewezen op het 2ehands en/of gebruikers circuit.

Weet je direct waar je aan toe bent, wellicht niet wat je direct wilde horen, maar liever een eerlijk antwoord dan slap gelul van zo'n bedrijf.

Moderator J&H Licht en Geluid Forums
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• -Aart-
            • Jul 2001
            • 801

Is -ie dan stuk ?
            Het nut van een handleiding ontgaat me eigenlijk een beetje. Als het ding het doet gewoon gebruiken, als hij kapot is dan is het jammer maar waarschijnlijk over.
            Spec's zijn goed genoeg te schatten voor het meeste gebruik lijkt me zo.

Comment

• jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3150

Nee, hij is niet kapot. Ik wilde alleen wete hoeveel vermoge dat beesie kan geve. Zal wel niet al te veel zijn 100 tot 150 continu misschien.

Hij is aardig als tweede versterkertje, maar daar houdt het dan ook wel mee op. Ik verw8 dat ik er niet al te lang nog mee zal werke.

Groetjes, Jurjen

Comment

• jurjen_barel
                • Jun 2003
                • 3150

Ff omhooggehaald.

Ja, het is zover...

Het eerste defect is opgetreden: het rechter kanaal blijft permanent in de protect, of ik nu de speakerkabel of de line-in eruit haal, blijft in de protect.

Cker niemand in de tussentijd een schema kunnen vinden bij de TD?

Comment

Working...