Schuimkanon

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tinus
    • Apr 2003
    • 3

Schuimkanon

Wie heeft ooit een schuimkanon gemaakt of hier een tekening van gezien?

• -Bart-
    • May 2001
    • 827

Ik neem aan dat je zelf zoiets wil bouwen. Nou vergeet dat maar! Knutselen met water én electra moet je aan anderen overlaten, staat er nog een CE stikker op ook. Plus het feit dat je wel een beetje RVS moet kunnen lassen wil je iets fatsoenlijks bouwen dat niet binnen 1 dag in 1 grote roestbak verandert.

<font size=\"1\">When you argue with a fool, chances are he is doing just the same.</font id=\"size1\">

Comment

• NiTRO
      • Sep 2002
      • 677

ik heb wel een sneeuwmachine in elkaar gezet voor een verhuurklusje, schuimmachine werkt niet anders, heeft alleen een anders "sok" voorop zitten. De grotere schuimmachines hebben een grotere compressor of een ventilator, en dat met water en elektra....dat gaat best samen zo lang je maar weet waar je mee bezig bent! Goed aarden enzo.

mvg
      ERC

Daar waar een wil is, is een weg.....is die weg opengebroken heb je pech

Comment

• -Bart-
        • May 2001
        • 827

citaat: Goed aarden enzo.
        Geldt dat niet voor elk apparaat? Moet je een schuimkanon beter aarden dan een tosti-ijzer? Het lijkt me belangrijker dat je alles waar electra in zit zo ongeveer IP67 maakt. Het geheim van een goed schuimkanon zit m in de juiste versproeimethode en hoeveelheid vloeistof bij de juiste airflow.
        <font size=\"1\">When you argue with a fool, chances are he is doing just the same.</font id=\"size1\">

Comment

• Ws Soundexpresse
          • Jun 2001
          • 1007

hallo,

Ik beschik zelf over een schuimkanon de MBN F-630 en kan je aanraden: Begin er niet zelf een te bouwen.

Het belangrijkste is de Pomp en de Ventilator. Maar het is wel ff wat meer dan een tuinslang voor een ventilater met kaasdoek houden.

Enne, 'n sneeuwmachiene is wel degelijk anders dan een schuimmachiene. Een schuimmachiene krijgt veel meer vloeistof te verwerken dan een sneeuwmachiene. Die moet ook verwerkt kunnen worden. Gebeurt dit niet gaat het fout!
          En jij wil niet mee maken dat als je je zaaltje onder schuim hebt staan dat ineens alle party-people onder stroom komen te staan.
          Dus begin er niet aan als je niet weet wat je doet!

MVG Willem (info@w-s-s.nl)
          Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• Tinus
            • Apr 2003
            • 3

citaat:
            ik heb wel een sneeuwmachine in elkaar gezet voor een verhuurklusje, schuimmachine werkt niet anders, heeft alleen een anders "sok" voorop zitten. De grotere schuimmachines hebben een grotere compressor of een ventilator, en dat met water en elektra....dat gaat best samen zo lang je maar weet waar je mee bezig bent! Goed aarden enzo.
            Heb je hier dan misschien een tekeningetje oid van? Trouwens zit op de hts, dus RVS lassen wordt echt geen probleem hoor.

Comment

• BENjpt
              • May 2002
              • 381

citaat:
              Trouwens zit op de hts, dus RVS lassen wordt echt geen probleem hoor.
              Ik dacht dat lassen voor de MTS was? Ik heb op de HTS (waar ik ooit gezeten heb) nog nooit een lasapparaat gezien...

Love, Life and Lighting. The 3 most important things in life!
              Love, Life and Lighting. The 3 most important things in life!

Comment

• Tinus
                • Apr 2003
                • 3

Maar heeft iemand een tekeningetje oid liggen van een schuimkanon of sneuwkanon?

Comment

Working...