CD Speler in flightcase

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Fritz
    • Oct 2001
    • 621

CD Speler in flightcase

Beste mensen,

Ik heb laatst een 8HE rackje gemaakt waar o.a. m'n versterker inzit. Nu wil ik daar nog een MD-speler en een CD-speler bij plaatsen. Dit is echter gewoon consumentenapparatuur en dus heeft het niet de mogelijkheid om het vast te schroeven. Hoe ga ik dit aanpakken, ik weet dat er een soort van 'brackets' daarvoor zijn. Hoe wordt dit normaal opgelost?

Alvast bedankt!

Fritz
  • djcas
    • Apr 2003
    • 8

wat je zelf al zegt met brackets, ze zijn volgens mij overal waar ze flightcase bestek hebben wel te krijgen.

ik weet alleen niet hoe je de apparatuur vastzet in die brackets.

Comment

• nico
      • Feb 2003
      • 29

Voor ik mijn 19" spelers had,had ik mijn consumenten cd- en md spelers ook in zo'n bracket. Deze waren 2 units hoog maar de hoogte van een cd- en md speler is meestal hoger.Ik heb toen de voetjes onder de spelers verwijderd en toen paste dat precies.Om ze vast te zetten had ik aan de zijkanten,tussen bracket en cd/md speler schuim geplaatst.
      Maar wordt dit niet wat zwaar? Zeker met die versterker erbij. Ik had in mijn rack 2 cd spelers en 2 md spelers en vond die kist al redelijk zwaar.

Groeten

Comment

• sub7
        • Mar 2003
        • 66

ik had in een oud rackje prezies hetzelfde
        principe als nico en dat gaat echt goed.
        Als je dan ook nog een schuim aan de onderkant
        doet is ie ook nog is shockproof

================================
        [Die KF930's bonken !]Toch wel toevallig dat alle goede amps met een 'C' beginnen (Chevin, Crest, Carver)

Comment

• Fritz
          • Oct 2001
          • 621

citaat:Maar wordt dit niet wat zwaar? Zeker met die versterker erbij. Ik had in mijn rack 2 cd spelers en 2 md spelers en vond die kist al redelijk zwaar.
          Wieltjes?

Fritz

Comment

• bartjan
            • Jan 2003
            • 23

Draai de voetjes onder je consumentenapp. weg en gebruik dat schroefdraad. Gewoon een aantal gaatjes door de onderzijde van je bracket boren en dan boutjes er doorheen en in het schroefdraad van je app. draaien.

Comment

Working...