citaat:
en ja er is nog een vierde (voordat ik opmerkingen krijg) deze heeft iets te maken met vervangen van passchroeven, maar deze raad ik alleen aan aan mensen die heel serieus weten waar ze mee bezig zijn. (vrees dat mac nou boos op mij wordt)
en ja er is nog een vierde (voordat ik opmerkingen krijg) deze heeft iets te maken met vervangen van passchroeven, maar deze raad ik alleen aan aan mensen die heel serieus weten waar ze mee bezig zijn. (vrees dat mac nou boos op mij wordt)
Beproefd concept ! 25 A over 2,5mm² zal zeker in geval van audio amps/disco lichten wegens de veel lagere gemiddelde belasting geen probleem vormen !
Of anders, maak 3 kabeltjes met aan de ene zijde een contra shuko, en aan de andere zijde 3 bananenstekkers... Tesamen met een goede multimeter en een rolletje aluminiumfolie kun je je app inprikken op zowel 16, 32 alsook 64A CEE's ! Het geheel met wat hot-glue en tyraps vastzetten aan het klepje van de wandcontactdoos tegen lostrekken van draden !
Sorry, dit is de enigste reactie die ik kan geven na het lezen van deze 3 pagina's berichten...
Joost
Comment