Hoi, heeft iemand een idee waar je BETAALBARE gauss recones kan kopen, dus niet bij HPA?
kan namelijk een stel 15" korven overnemen waarin alle recones passen...leuk dus, jammer dat de officiele recones zo absurd duur zijn.
Ralph
kan namelijk een stel 15" korven overnemen waarin alle recones passen...leuk dus, jammer dat de officiele recones zo absurd duur zijn.
Ralph

), maar goed, zijn diagnose: weggooien. De andere liep ook een beetje aan, nadat hij van deze de stofkap vakkundig had verwijderd, een minder vervelend gezicht. Geen oxidatie, alles nog mooi glimmend. Wel op twee plekken tegenover elkaat twee slijtplekken. De aardige man gaf mij een fotorolletje-doosje lijm mee, met het advies om op een zondagmiddag eens even de "spider" (centreerring), los te halen, het geheel te centreren met wat stukjes papier/karton/plastic, de boel vast te lijmen, en ik zou hem nog kunnen gebruiken voor een keer een knutselproject. Al met al een hele aardige man, en hij heeft mij zeker goed geholpen !!. (geen antwoord waar goedkope recones, maar wel wat meer ervaringen..... )
Comment