Hallo, dit is mijn eerste post en is het wel netjes om mijzelf even voor te stellen. Ben begin 30 en getrouwd.
Ik ben werkzaam in de staalindustrie als technicus elektrotechniek. Heb daarvoor een aantal jaren voor een licht&geluidbedrijf gewerkt, dit was wel kleinschalig. Als hobby heb ik een cd mixer en hier heb ik dan ook een probleem mee.
Ik bezit een Numark Icdmix3 en vandaag tijdens het mixen viel het rechterkanaal van CH2 in 1x weg.
Heb nog gerommeld met de fader en alle draaiknoppen, maar niets.
Led balk master van betreffende R kanaal is ook weg, L kanaal werkt nog. CH1 is nog in orde.
Als ik op de line ingang een andere bron aansluit, zelfde probleem.
Wel is het raar als ik de wipschakelaar bij de master van stereo naar mono zet het kanaal wel werkt. Beide dus.
Ik dacht zelf aan een weigerende fader, maar dat moet het ook mis gaan in de mono stand.
Maak ik een denkfout en kan iemand mij helpen waar te zoeken?
Apparaat nog niet open gemaakt, ga ik wel doen. Waar te beginnen met zoeken???
Alvast bedankt, gr Nick
Ik ben werkzaam in de staalindustrie als technicus elektrotechniek. Heb daarvoor een aantal jaren voor een licht&geluidbedrijf gewerkt, dit was wel kleinschalig. Als hobby heb ik een cd mixer en hier heb ik dan ook een probleem mee.
Ik bezit een Numark Icdmix3 en vandaag tijdens het mixen viel het rechterkanaal van CH2 in 1x weg.
Heb nog gerommeld met de fader en alle draaiknoppen, maar niets.
Led balk master van betreffende R kanaal is ook weg, L kanaal werkt nog. CH1 is nog in orde.
Als ik op de line ingang een andere bron aansluit, zelfde probleem.
Wel is het raar als ik de wipschakelaar bij de master van stereo naar mono zet het kanaal wel werkt. Beide dus.
Ik dacht zelf aan een weigerende fader, maar dat moet het ook mis gaan in de mono stand.
Maak ik een denkfout en kan iemand mij helpen waar te zoeken?
Apparaat nog niet open gemaakt, ga ik wel doen. Waar te beginnen met zoeken???
Alvast bedankt, gr Nick
Comment