Electro Voice RX115/75 overbelastingsbeveiliging

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SjoerdvanMontfort
    • Oct 2013
    • 2

Electro Voice RX115/75 overbelastingsbeveiliging

Ik heb recent twee gebruikte EV RX115/75 kastjes overgenomen als aanvulling op onze eigen kasten. Van een van de kasten functioneert het interne overbelastingslampje van de lagetonen luidspreker niet. Lampje zelf brand wel gewoon, heb ik los gesoldeerd en getest met trafo. Ik denk dat het zwarte component op de printplaat, ik denk een thermische overbelastings schakelaar mogelijk defect is, betreft een BC51 ac125V 3,15A 2G24. Component heeft geen zichtbare schade. Heeft iemand ervaring met de werking / aansturing van dit soort beveiligingen in luidsprekerkasten en waar kan ik dit soort componenten bestellen?
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Euhhhh, een EV dealer misschien?
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Ws Soundexpresse
      • Jun 2001
      • 1007

hey Sjoerd, zit daar niet een schakelaar op? heb ik ook ooit gehad met rx212, hoort normaal zelf terug te klikken, maar als ie dat niet doet kan n schroevendraaier helpen....
      Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• SjoerdvanMontfort
        • Oct 2013
        • 2

Na contact met de importeur blijkt dat dit een "zwak" onderdeel is op de printplaat. Dit is gelukkig los te verkrijgen, mocht iemand het nodig hebben: 32-EVI-01886 SCHALTER-SCHUTZ 3,15A SWITCH PROTE

Comment

Working...