dynacord super echocord

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • leendert
    • Apr 2013
    • 3

dynacord super echocord

Ik heb een probleem met de echo machine.De dynacord gaat aan,alle buizen werken de tape draait ingangen zijn goed uitgangen ook de gitaar aan gesloten komt signaal uit maar echter geen enkele echo,wat ik ook doet.ook was de laaste kop los van de print,deze punt op gezocht was een punt op de print voorzien van een soldeer punt daar de warme kant van de kabel die aan de element vast zit gesoldeerd de koude kant kabel op massa gelegd echter dacht het probleem is over,helaas alles doet het maar geen echo,wie weet het en wil mij deze leek helpen.
  • DJ Antoon
    • May 2005
    • 1681

Lang geleden dat ik er 1 gezien heb.
    Ik heb toch het vermoeden dat je iets verkeerd gedaan hebt, lijkt me dat de opname kop niet goed werkt, anders moet je er iets uit kunnen krijgen...
    Ik zou nog eens heel goed kijken naar wat je gedaan hebt, niet per ongeluk een sluiting gemaakt, of de massa verkeerd aangesloten.

Comment

• leendert
      • Apr 2013
      • 3

Hallo,ik heb dat ding zo gekocht,en ik heb het aan gezet alles doet het maar geen echo.De tape draait van links naar rechts gezien you tube video's is dat normaal de eerst kop zit dus rechts en dit is de laaste kop waar ik het over heb,deze kabel twee aderig massa en signaal is los ik heb naast alle andere kabels gekeken op de print er was een soldeer punt los daarop heb ik de hete kant op gesoldeerd en de koude kant op de massa punt echter geen echo,ik las in de mail dat je aan de andere kant van nederland woont ergens in de buurt van Enschede misschien.

Comment

• speakertech
        • Jan 2008
        • 1697

Originally posted by leendert
        Hallo,ik heb dat ding zo gekocht,en ik heb het aan gezet alles doet het maar geen echo.De tape draait van links naar rechts gezien you tube video's is dat normaal de eerst kop zit dus rechts en dit is de laaste kop waar ik het over heb,deze kabel twee aderig massa en signaal is los ik heb naast alle andere kabels gekeken op de print er was een soldeer punt los daarop heb ik de hete kant op gesoldeerd en de koude kant op de massa punt echter geen echo,ik las in de mail dat je aan de andere kant van nederland woont ergens in de buurt van Enschede misschien.
        Het zal niet voor het eerst zijn, maar ligt de tape wel met de magneetzijde naar de koppen?

Speakertech
        Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
        ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• speakertech
          • Jan 2008
          • 1697

Originally posted by speakertech
          Het zal niet voor het eerst zijn, maar ligt de tape wel met de magneetzijde naar de koppen?

Speakertech
          Is het al opgelost en wat was er niet in orde?
          Wel zo aardig t.o.v. de mensen die je willen helpen.

Speakertech
          Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
          ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

Working...