Mercedes Benz Sprinter 308CDi bj2001

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1697

Mercedes Benz Sprinter 308CDi bj2001

De vraag is helemaal off topic, maar ik wil mijn pakezel van een alarmset/startblokkering voorzien. Dat setje heb ik nog van mijn vorige bus. Wie heeft een schema van de electrische installatie?
    Ik zoek met name naar de bedrading van de stopmagneet en het startrelais.
    Bij mijn vorige MB stopte de motor met een vacuumslangetje naar het contactslot en daar had ik een magneetklepje op gezet. Bij deze bus werkt dat anders. Om inbraak/diefstal tegen te gaan heeft mijn bus al helemaal geen uiterlijke kenmerken van een geluidsbedrijf, maar nu hij wat ouder is krijg ik steeds meer dubieuze 06 kaartjes tussen de ruitenwisser. Bepaalde lieden hebben er dus weer belangstelling voor. Ook mijn vorige bus is gestolen (en gelukkig teruggevonden , maar zonder deuren helaas) Daarna een alarm ingebouwd en dat wil ik nu weer inbouwen.
    Ik heb het www al afgestroopt , maar nope schema's. Wie heeft er wat?

Speakertech
    Last edited by speakertech; 17-02-13, 15:59.
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı
  • daviddewaard
    • Mar 2008
    • 627

Probeer de website www.dubbellucht.nl. Is een club/forum voor Mercedes bussen heb daar schema's voor een 508 vandaan

en anders via een Mercedes Service center
    A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

Mail me ff, krijg je de wpl- manual.
      En weet jij dan iets over de waterpomp pully voor me?

Comment

• speakertech
        • Jan 2008
        • 1697

Hoe kom ik aan het iemeeladres?
        Ik vind geen PM envelopje

Speakertech
        Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
        ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

Klik op de blauwe tekst hieronder

Comment

Working...