Desktop microfoon met gong

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1697

Desktop microfoon met gong

Ik wil een geluidsinstallatie uitbreiden met een desktop microfoon met een ingebouwde gong.
    Ze zijn er, maar die ik tot nu toe vond, zijn die allemaal met een a-symmetrische output (ongebalanceerd), terwijl de electronica en de gong gevoed worden uit batterijen of een lichtnetadapter.
    De stroomopname is zo gering, dat dat best gevoed zou kunnen worden via een fantoomvoeding.
    Wie kent een model of merk, dat gebalanceerd is en fantoomvoeding heeft? Er moet liefst geen zoneselectie etc op zitten. Ook systeem specifieke mics zijn niet bruikbaar. Ik heb alleen een XLR ingang met fantoomspanning.

Speakertech
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Is zelf een asymmetrisch exemplaar ombouwen voor fantoomvoeding geen optie?
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• speakertech
      • Jan 2008
      • 1697

Originally posted by MusicXtra
      Is zelf een asymmetrisch exemplaar ombouwen voor fantoomvoeding geen optie?
      Voorlopig zijn er niet veel alternatieven. Wordt dus een kwestie van microfoon-trafootje uitzoeken met secondair een middentap. Kant en klaar was handiger geweest.

Speakertech
      Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

volgens mij hebben we het hier een paar maand geleden ook al over gehad. Toa heeft zoiets, en die gong werd zelfbouw / velleman, geloof ik..

Comment

• speakertech
          • Jan 2008
          • 1697

Originally posted by MacGyverSounds
          volgens mij hebben we het hier een paar maand geleden ook al over gehad. Toa heeft zoiets, en die gong werd zelfbouw / velleman, geloof ik..
          Searching......................................... .................................................
          No plug and play item found.
          Als pro ga je normaal niet knutselen, nu wordt dat ineens weer aanbevolen.....
          Ik kan alles maken, maar met handelen verdien je toch sneller.........
          Speakertech
          Last edited by speakertech; 21-01-13, 18:36.

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

laterszz

Comment

• speakertech
              • Jan 2008
              • 1697

Originally posted by MacGyverSounds
              Sorry Mac, die thread ken ik ook, ik heb er zelf aan meegewerkt.
              99% van de DD modules zitten in een of andere versterker, meestal zo'n 100 volt dinges, Twee draadjes, vertellen de versterker dat hij de DD moet laten horen. Nu gaat het om een stereoinstallatie, waar op een extra uitgangetje nog een 100v set zit. Ik wil een micro met DD gewoon inpluggen op een microfoonkanaal. De routing is zodanig dat de 100V alleen spraak krijgt en de stereo spraak/muziek. Een Vox is wel aanwezig in het stereomengpaneel. Ik wil dus zonder wijzigingen een DD mic aansluiten.
              Liefst een kant en klaar koopdinges.

Speakertech

Comment

Working...