Beste allen,
Ik heb een Antari Ice 101 low fogger in mijn bezit, alleen hij werkt niet meer. De vloeistof uit de tank wordt niet opgezogen. Ik heb de pomp al schoongemaakt, en de buisjes ook. De pomp was een klein beetje vies, maar dat viel op zich ook wel mee. Nu heb ik de pomp teruggeplaatst, en nu maakt de pomp een zoemend geluid, en hij pompt nog steeds niet. het lijkt erop dat de pomp droogloopt.
Heeft iemand ervaring met deze rookmachine, en weet die hoe dit opgelost kan worden?
Alvast bedankt! Groeten
ps. een foto van de pomp die niet meer werkt:
Ik heb een Antari Ice 101 low fogger in mijn bezit, alleen hij werkt niet meer. De vloeistof uit de tank wordt niet opgezogen. Ik heb de pomp al schoongemaakt, en de buisjes ook. De pomp was een klein beetje vies, maar dat viel op zich ook wel mee. Nu heb ik de pomp teruggeplaatst, en nu maakt de pomp een zoemend geluid, en hij pompt nog steeds niet. het lijkt erop dat de pomp droogloopt.
Heeft iemand ervaring met deze rookmachine, en weet die hoe dit opgelost kan worden?
Alvast bedankt! Groeten
ps. een foto van de pomp die niet meer werkt:

