YAMAHA Stagepass 300

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ikke1234
    • Aug 2005
    • 125

YAMAHA Stagepass 300

Hallo,

ik heb hier een yamagha stagepass speakersysteempie staan, maar onlangs is er rook uit gekomen.
    nu is ie binnen voor herstelling, maar zou er een elek. schema nodig zijn.... kan iemand mij hier aan helpen ? (schema slaat op het actieve mixertje die in de speakers zit)

thx !!
    IK: Zo, U wil dus een evenement boeken? ok... wat heb je nodig en wat is het budget?
    KLANT: Zo Veel mogelijk materiaal, en zo'n lage mogelijke prijs.... sponsoren jullie ???
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1697

Even googlen en binnen een paar secoden tada..........
    Ik heb hem voor je, maar op de site van elektrotanya.com kun je hem zo downloaden. Leuk switched mode amps. Stagepass300 inkloppen.

Speakertech
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• Hitvision
      • Jun 2003
      • 388

Ze hebben wel moeite met gramatica dus gebruik de term stagepas 300 (Let op maar 1 s aan het einde) anders vind je hem niet.
      Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig!

Comment

• ikke1234
        • Aug 2005
        • 125

Niek is jullie dankbaar

groeten,

Niek
        IK: Zo, U wil dus een evenement boeken? ok... wat heb je nodig en wat is het budget?
        KLANT: Zo Veel mogelijk materiaal, en zo'n lage mogelijke prijs.... sponsoren jullie ???

Comment

Working...