toppen actief filteren

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NesCio01
    • May 2010
    • 1987

Lees dan m'n post op de vorige pagina.
    Je filtert dan zowel sub als top actief.

Let wel op de post van Dexter, die een duidelijk
    waarschuwing heeft opgeschreven.

grtz

Nes
    Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Op zich kun je met drie stereo versterkers en een processor best je set drieweg actief aansturen en de filters uit je toppen halen waarbij je voor de hoogdrivers een simpel autolampje als beveiliging in kunt bouwen.
      Alleen denk ik dat je zelf te weinig kennis van zaken hebt om dit verantwoord te doen.
      Daarbij heeft het pas echt zin wanneer je de processor zo in kunt stellen dat alle drivers onderling netjes in fase met elkaar staan en dat vergt kennis en een meetsysteem zoals Smaart.
      Conclusie is dus eigenlijk dat je beter iemand met verstand van zaken erbij kunt halen om dit voor je te regelen.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• DJ-fast-food
        • Sep 2008
        • 10

Originally posted by MusicXtra
        Op zich kun je met drie stereo versterkers en een processor best je set drieweg actief aansturen en de filters uit je toppen halen waarbij je voor de hoogdrivers een simpel autolampje als beveiliging in kunt bouwen.
        Alleen denk ik dat je zelf te weinig kennis van zaken hebt om dit verantwoord te doen.
        Daarbij heeft het pas echt zin wanneer je de processor zo in kunt stellen dat alle drivers onderling netjes in fase met elkaar staan en dat vergt kennis en een meetsysteem zoals Smaart.
        Conclusie is dus eigenlijk dat je beter iemand met verstand van zaken erbij kunt halen om dit voor je te regelen.
        daar heb je helemaal gelijk in, is toch niet zo simpel als ik dacht. Ken iemand met een groot licht en geluids verhuur bedrijf, deze wil mij er graag bij helpen. heb al contact met hem gehad.
        IIG bedankt voor alle reacties, laat wel ff weten of het allemaal werkt.

Comment

• SPS
          • Mar 2004
          • 1662

Originally posted by DJ-fast-food
          daar heb je helemaal gelijk in, is toch niet zo simpel als ik dacht. Ken iemand met een groot licht en geluids verhuur bedrijf, deze wil mij er graag bij helpen. heb al contact met hem gehad.
          IIG bedankt voor alle reacties, laat wel ff weten of het allemaal werkt.
          Ken ook een terreinbewaker bij Philips. Weet alles van medische apparatuur zegt ie...

Paul
          Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

Working...