Voor de liefhebber een impressie van mijn
fröbelwerk aan de LK 25 met een 8-
multikabel.

Strippen van de individuele paren met mantel.

Krimpkous om de ground.

krimpkous om de buitenmantel, 2 aders en de ground
(omdat ik de 8 had gestript, dit er zelf op geschreven)

Goudcontacten gesoldeerd, niet geknepen.

Per ader nog een krimpkous,
niet direct krimpen!

Het plaatsen van de contacten. Met een föhn
verwarm ik het rubber en als glijmiddel gebruik
ik wasbenzine (witte dop). Wasbenzine tast rubber
niet aan en vervliegt.
Voor het indrukken gebruik ik een platbektang. De
bekjes heb ik beschermd met krimpkous.

Na het plaatsen de krimpkousjes over de pen schuiven.
Bij het weer verwarmen van het rubber krimpt dit dan
vanzelf.

Vooraf had ik al een stuk krimpkous om de
buitenmantel van de kabel gedaan.
Deze krimp ik nadat ik deze op haar plaats
heb geschoven, nadat alle contacten zijn geplaatst.

Zo dat is het vrouwtje, klaar!
Ik heb overigens het aansluitschema van Maas
gevolgd. In mijn regio is dat universeel.

Nog even de beschermdop erop en klaar is
1 van de 2 kabeldelen. Nog 1 kabeldeel,
ennnnn
2 chassisdelen te gaan.
Tips zijn welkom!
grtz
Nes
fröbelwerk aan de LK 25 met een 8-
multikabel.

Strippen van de individuele paren met mantel.

Krimpkous om de ground.

krimpkous om de buitenmantel, 2 aders en de ground
(omdat ik de 8 had gestript, dit er zelf op geschreven)

Goudcontacten gesoldeerd, niet geknepen.

Per ader nog een krimpkous,
niet direct krimpen!

Het plaatsen van de contacten. Met een föhn
verwarm ik het rubber en als glijmiddel gebruik
ik wasbenzine (witte dop). Wasbenzine tast rubber
niet aan en vervliegt.
Voor het indrukken gebruik ik een platbektang. De
bekjes heb ik beschermd met krimpkous.

Na het plaatsen de krimpkousjes over de pen schuiven.
Bij het weer verwarmen van het rubber krimpt dit dan
vanzelf.

Vooraf had ik al een stuk krimpkous om de
buitenmantel van de kabel gedaan.
Deze krimp ik nadat ik deze op haar plaats
heb geschoven, nadat alle contacten zijn geplaatst.

Zo dat is het vrouwtje, klaar!
Ik heb overigens het aansluitschema van Maas
gevolgd. In mijn regio is dat universeel.

Nog even de beschermdop erop en klaar is
1 van de 2 kabeldelen. Nog 1 kabeldeel,
ennnnn
2 chassisdelen te gaan.
Tips zijn welkom!
grtz
Nes
Comment