Crown XS 1200 probleem

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jens
    • Aug 2004
    • 1067

Crown XS 1200 probleem

Hallo, Ik heb al wat jaartjes 2 stuks crown xs 1200 amps in mijn bezit.

Nu gebruik ik er 1 vrij intensief en geeft nooit problemen. De ander daarin tegen geeft sinds een maand een beetje vreemde storing.

Als ik de versterker inschakel hoor je een klik ( van het opstarten van de versterker ) dit is bij beide gelijk, neem aan dat dat de trafo is ?

Als ik nu een tijdje muziek draai op de versterker dan begint ie midden in dat ie speelt weer een klik te geven ( na 10 - 15 min ). Dit word naarmate je langer speelt steeds erger. Op slot gaat ie zo te keer dat het geluid ook stopt. Als ik hem weer opnieuw aanzet dan herhaalt het verhaal zich weer.

De versterker geeft geen fout aan en schiet ook niet in de clip.

Ik heb het vermoede dat het aan de trafo/stroomvoorziening ligt maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Ik zou graag de amp weer 100 % goed willen hebben en denk dat ik dr niet onderuit kom om hem weg te brengen. Nu vraag ik me af wie Crown amps repareert voor een schappelijke prijs rond de rook van Amsterdam/ Utrecht ook ben ik benieuwt wie dit probleem ook heeft gehad en weet toevallig al wat het is.

Verder ligt het niet aan de kabels of iets dergelijks. dit is gechecked.

Mvg Jens
  • NesCio01
    • May 2010
    • 1987

Van de klik kan ik je niet afhelpen.
    Importeur is:

Audio XL N.V.

Krommewetering 21
    3543 AP Utrecht

Tel: 030/264 4 090
    Fax: 030/264 4 099
    e-mail: info@audioxl.nl

grtz

nes
    Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• jens
      • Aug 2004
      • 1067

Ok,

Deze stuurt mij als particulier naar een lokale dealer. Deze stuurt de amp op naar belgie waar hij gemaakt gaat worden. Bij deze technische dienst in belgie gaan ze pas bepalen wat het gaat kosten.

Ik heb dus het vermoeden dat ik al een 50 euro minimaal kwijt ben om de amp op te sturen, en dan nog eens onderzoeks kosten ga krijgen + de reparatie.

Is er hier toevallig iemand bekend die ook versterkers maakt of iig me kan vertellen wat er aan de hand is? natuurlijk tegen een rieele vergoeding rond amsterdam/utrecht ?

Om nou eerst iets naar belgie te sturen terwijl het ook een kleinigheidje kan wezen. Als ik me auto naar de garage breng gaat ie ook niet meteen terug naar de fabriek als de uitlaat los zit.

mvg Jens

Comment

Working...