Wat is dit voor een plug?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

Female jack, de rest van de wereld had de jack aan de phone, maar phillips en aristona nog niet...
    Kan me zo uit die tijd trouwens geen phillips-phone herinneren. Wel de AKG's Beyers en Sennheisser ( die overigens met een intern verloopje zelf nog 5P waren te maken..)

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Je wordt oud Mac.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

Originally posted by MusicXtra
        Je wordt oud Mac.
        ik hoop het ...

Edit: Maar korzakov heeft nog steeds geen vat op me..
        Last edited by Gast1401081; 06-07-12, 03:12.

Comment

• NesCio01
          • May 2010
          • 1987

5 Din klinkt al zo belegen.......

grtz

Nes
          Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• Hans van Demen
            • Oct 2011
            • 113

Ik voel me ook belegen !
            Heb in mijn koffer ook nog steeds een verloop naar de Duitsche Internationale Norm, nog uit de tijd dat ik veel in Duitsland en Oosterijk snabbelde met tapeshows.

Was trouwens enkelen weken geleden met 2 Brothers on the 4 th floor in Warschouw en dacht de verloopjes even nodig te hebben ! Was daar in een club, en kreeg zo'n warm, back in time gevoel...Ken je het ? dacht meteen terug aan Shout van de Trammps en Tavares etc etc.
            Je weet wel kwam in zo'n dancing met van die afdakjes boven de bar met dakpannen erop, en in iedere hoek boven de dansvloer hingen lekkere grote "boxen "aan kettingen. Heerlijk ! Gas erop Jonge.... Stof uit die kasten ....

Comment

• NesCio01
              • May 2010
              • 1987

Originally posted by Hans van Demen
              Ik voel me ook belegen !
              Heb in mijn koffer ook nog steeds een verloop naar de Duitsche Internationale Norm, nog uit de tijd dat ik veel in Duitsland en Oosterijk snabbelde met tapeshows.

Was trouwens enkelen weken geleden met 2 Brothers on the 4 th floor in Warschouw en dacht de verloopjes even nodig te hebben ! Was daar in een club, en kreeg zo'n warm, back in time gevoel...Ken je het ? dacht meteen terug aan Shout van de Trammps en Tavares etc etc.
              Je weet wel kwam in zo'n dancing met van die afdakjes boven de bar met dakpannen erop, en in iedere hoek boven de dansvloer hingen lekkere grote "boxen "aan kettingen. Heerlijk ! Gas erop Jonge.... Stof uit die kasten ....
              Déjà Vu?
              Ken je het gevoel niet, kun je altijd de LP nog opzetten?

grtz

Nes
              Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

Working...