Power Dynamics c

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1697

Power Dynamics c

Ik was op zoek naar een versterker met 100 volt uitgang, die op 12 volt werkt.
    Er zijn genoeg versterkers met een 12 volt aansluiting, maar van de beloofde 60 of 40 watt op 230 volt, blijft bij 12 volt vaak minder dan de helft over, doordat de voedingsspanning intern zowat halveert. Uiteindelijk heb je dan zo'n 20 watt over. Onder Power Dynamics, een fantasienaam denk ik , biedt Trionos, importeur van Skytec etc een 120watt RMS versterker aan die ook op 12 volt kan werken, model PDV120 M of S, afhankelijk of het een Meng of eindversterker is.12volt is op zich al bijzonder, want de meeste werken dan al op 24 volt. Wie heeft er toevallig zo'n versterker en kan wat vertellen over de prestaties?

Speakertech
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı
  • renevanh
    • Oct 2004
    • 2371

Wat ik tot nu toe van Power Dynamics gehoord heb was zwaar teleurstellend en te triest voor woorden.
    Zelfs met andere filters (de standaard slaat helemaal nergens op) is het onmogelijk een fatsoenlijk geluid uit de speakertjes te krijgen en ik vermoed dat de amps niet veel beter zijn.
    Skytec prestaties... misschien nog wel slechter.
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• sjig
      • May 2012
      • 909

De skytec spl 400 beloofd ook er twee maal 150 watt uit te krijgen. Nee, vergeet het maar. Mijn hifi versterker, ±2x 30 watt, presteert nog beter dan dit.

En ik denk dat dat hierbij niet heel veel anders zal zijn.

Ik heb ooit eens met een PD versterker gewerkt. Het probleem was dat als ik -10db uitstuur op mijn mengtafel, en de versterker voor de helft open had staan de boel al vreselijk begon te vervormen. En te clippen.

Kortom, nee. Deze versterker wil je niet! Hij neemt alleen een klein hapje uit je portemonnee, maar je krijgt er ook alleen iets (heel, heel) kleins voor terug

Comment

• BJD
        • Oct 2007
        • 771

Apart audio al bekeken? Zij maken best redelijke spullen. Zo even snel bekeken is een 35W amp het enige wat ze voor 12V hebben. Voor 24V hebben ze wel veel zwaardere versterkers.

Comment

Working...