A&H Mixwizard 14-4-2 Aux problems

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Paul van Dort
    • Jun 2004
    • 105

A&H Mixwizard 14-4-2 Aux problems

Hallo,

Gisteren ondervond ik problemen met 4 van de 6 auxen op mijn A&H Mixwizard 14-4-2 van de eerste generatie.
    Vier AUX send uitgangen kraakten onregelmatig, zelfs als de centrale AUX-SENDS pots volledig dicht stonden. Dit was zowel merkbaar op de uitgang als op de AFL.
    Draaien aan de AUX send Pot verandert het volume van het gekraak niet.

Iemand een gelijkaardige ervaring? het gaat om de Auxen 1 tot 4. Aux 5 en 6 blijven bruikbaar. (maar hoelang nog?)
    Het probleem situeert zich dus na de centrale AUX SEND fader

Waar in belgie kan ik hiermee bij een technieker terecht? Liefst provincie Antwerpen.

bedankt voor elke tip.

Paul
  • Michielbla
    • Jul 2008
    • 38

Hallo,

In het verleden heb ik vergelijkbare problemen gehad met een 16:2. Heel lang naar gezocht omdat het af en toe voorkwam. Uiteindelijk bleek het vocht te zijn. In deze tijden, koud uit de vrachtwagen deed ie dat de eerste uren. Na een dagje binnen staan was het weg. Geen idee of dat hier ook speelt, maar misschien heb je hier iets aan.

Groeten,

Michiel

Comment

• Paul van Dort
      • Jun 2004
      • 105

Michiel, bedankt voor de snelle feedback.
      Dat dachten we ook gisteren. AUX vier begon ook terug te werken na een paar uur.
      AUX 1 en AUX2 hebben het probleem al langer en ook tijdens de zomermaaanden en heel consistent.
      Misschien eens open maken en met een haardroger hier en daar wat opdrogen?
      Thx,
      Paul

Comment

Working...