Of gelijk vervangen.
Onderhoud PA set
Collapse
X
-
-
Als ze kraken moet er idd iets mee gebeuren. Maar "if it ain't broken, don't fix it".
Wil je zoiets echt goed doen zonder te vervangen, dan zou je zelfs meedere dingen moeten doen.
1) reinigen dmv contactspray en/of perslucht
2) andere spray als nieuwe bescherming
3) eventueel afdichten met lijm waar de pennen de behuizing in gaan.
Zo zou het perfect moeten zijn, maar wie houdt zich daar mee bezig? ik niet...als je bij de brom zit...Comment
-
En dan al dat werk erin steken om na een maand weer met krakende potmeters te zitten.
Een krakende potmeter is voor mij gewoon aan vervanging toe.
en als ik het apparaat in kwestie toch al open heb, hoeveel werk is het dan om er gelijk een nieuwe in te zetten?De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
@ on topic: Het smeren van de wielen en sluitingen van je kisten wielplaten en dergelijke, hoort ook bij onderhoud.
Evenals racks stofvrij maken en van bierviltes (al dan niet met 06) ontdoen, het afnemen van de displays knoppen en dergelijke, en het reinigen van het oppervlak van de mengtafel en ga zo maar door.Comment
-
even aandraaien en eventueel drupje locktite ter borging van bouten die vast horen te zitten.
Even losse displays, knoppen, kabelboompjes enz fixen.
schoonmaken.
kabels schoonmaken, repareren, testen enz
stofvangers uitzuigen.
verdachte brommetjes en kraakjes preventief aanpakken.
repareren of vervangen flightcases OOK het schuim erin.
aanvullen zekeringenspares, tooltjes enz.
gewoon eens alles uit de kisten, tellen, lijstjes aanvullen en weer goed schoon en logisch inpakken.
Als klein bedrijf kun je dat niet vaak genoeg doen trouwens.lekker belangrijk!Comment
-
Comment
Comment