Beste,
Ik ben in dit soort dingen nog een leek en heb wat info nodig ivm een stroomagregaat:
Ik organiseer binnenkort een fuif:
- 300 a 400 personen in openlucht int bos.
- 1 djtafel met 2 cddeks + mengpaneel + midicontroller + synth + electronische viool + 2 laptops
- boxenset nog niet vastgelegd maar het moet wel een stevig systeem worden. (tis muziek met veel hoge tonen en korte bassen).
- 6 blacklightkanonnen van 300watt per stuk
- elektrisch vuurtje
- croquemonsieurmachien
- koffiezetapparaat
- blender
- lampjesslinger
Hoeveel KW heb ik nodig om ervoor te zorgen dat ik gerust ben dat mijn materiaal niet naar de ** is na een generatorcrash/piek. En dat de muziek niet uitvalt uiteraard..
Ik zag volgende generator is dit genoeg:
stroomgroep 10 kva Atlas Copco QAX 12 mobiel
Alvast super bedankt voor de info!!!
Groeten
Wim D.
Ik ben in dit soort dingen nog een leek en heb wat info nodig ivm een stroomagregaat:
Ik organiseer binnenkort een fuif:
- 300 a 400 personen in openlucht int bos.
- 1 djtafel met 2 cddeks + mengpaneel + midicontroller + synth + electronische viool + 2 laptops
- boxenset nog niet vastgelegd maar het moet wel een stevig systeem worden. (tis muziek met veel hoge tonen en korte bassen).
- 6 blacklightkanonnen van 300watt per stuk
- elektrisch vuurtje
- croquemonsieurmachien
- koffiezetapparaat
- blender
- lampjesslinger
Hoeveel KW heb ik nodig om ervoor te zorgen dat ik gerust ben dat mijn materiaal niet naar de ** is na een generatorcrash/piek. En dat de muziek niet uitvalt uiteraard..
Ik zag volgende generator is dit genoeg:
stroomgroep 10 kva Atlas Copco QAX 12 mobiel
Vermogen: 10,1 KVA, lijnspanning: 230 V, stroomsterkte: 43,9 A, brandstofautonomie: 11,5 h, inhoud brandstoftank: 40 l, lengte: 2,02 m, breedte: 1,04 m, hoogte: 1,02 m |
Alvast super bedankt voor de info!!!
Groeten
Wim D.
Comment